2014. április 3., csütörtök

2.4-es érték

Ilyen a látás.....
Már messziről kiböktem egy utast a buszon,hogy vak...
Már többször átsegítettem a zebrán,lakóközelemben lakik...
Most is alig vártam,hogy segíthessek!
Ez a boldogság!

És tudom,vallom amit adsz azt kapod vissza!!!

Norbi bolt:pipa.Visszaadták a pénzt....tanuló lány volt címmel,de ez a rész engem nem érdekel igazán...Lényeg a lényeg:rendeződött.A kilós ár maradt a gépben,nem lett db ár ütve.Így lett sokszoros áron a csiga...

Holnap Ki Mit Tud a gyerekeknek,mindkettő szerepel..én dolgozom,majd összeszedem őket...
M ma is hipózott,nem ette meg az ebédet.2.4!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Kértem,hogy ne szórakozzon ezzel,mert ez mentőközeli állapot már!Mostanában Nagylegényeskedik.....De az élete a tét.Kértem,hogy csak szóljon nekem és pótoljuk a boltból.Adok neki 200 ft-ot akár még egy büfés szendvics is jó ilyenkor,de kell valami!!!Az Inzulin benne hatni kezd...és nem eszi meg mellé a ch-kat,óriási baj lehet.

Na ezért sem marad felügyelet nélkül!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Én készítettem a videót...Izgi..kell ennél több??:)

Szerintem örömteli füves húsvétot szeretnének az én gyerekeim,a tavalyi kicsit havas volt....
Jó vc értéket mindenkinek....
(Húsvétra sem kell agyon csokizza magát a gyerek!!!Fő a mérték!!!!)-csak aki vásárolni indul holnap.Én szóltam!:Sweetmami




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése