2014. április 18., péntek

4-es metrózás

Volt ilyen időszak...nem érdekelt,igazán nem foglalkoztam vele ha egy egész nyúl lecsúszott.Ma már érdekel,és annyira érdekel,hogy csóválom a fejem a sok felhozatalon ami a kínálat.Az emeberek zöme nem válogat,elfogadja a kínálatot,örül az ajánlatnak-ha akciós abból többet bespeizol:)jól jöhet az még!Tényleg nem jó olvasni,de egyfelől igen,mert ha tudatosan szelektálunk az információkból még jól is járhatunk!
Voltam Update boltban Húsvét előtt és azt sikerült beszereznem a gyerekeknek amit szeretnek,nem a mennyiségre mentem.Nálunk már nyílt titok,hogy a nyuszifül az maximum a felnőttek mű-füle lehet,a Nyúl úgy jön reggel,hogy:(egy régi aranyköpés P-tól):"Hallottam reggel Nyusz-nyusz"-ez jelentette azt megjött a nyuszi.
 
ezt egy cukorbeteg oldalon találtam.Ha rendben van a cukor lehet bűnözni a nyáron.(állunk elébe)

a hűtőre került a leggyakrabban használt ételek ch-ja

Ezt meg fogom próbálni!

M iskolai ebédje ilyen formátumú

 


4-es metróztunk,mert már magas cukorral ébredt fél 7 kor.Na ilyenkor van az,hogy azt mondom:"fél óra múlva találkozunk a bejárati ajtónál!"4-es metrózni mentünk,a mozgás nagyon kellett-még 15 alatt kezelhető a vércukor.

Kálvin téri színes alagút

így...

itt...

Nagyival,merthogy ő is velünk volt.Elvileg dolgoztam volna,de kaptam egy rendkívüli szabinapot:)

 

Legó-állomás

 

M nem éppen volt ilyen csízes,mert morgott a cukor miatt,de a kép kedvéért....(nem hitt nekem,hogy lemegy majd a bkk-túrától)

azt hittem lesz egy jó kép a gyerekekkel


ez tetszett!

a háttér színes:)

kinek mi a fontos a 4-es metróban:)

P nem bírt magával

hozták a formájukat

hatalmas tér..

nem hagyta ki

edzés kellett itt is

 

persze itt is mérni kellett


 


és az előttem utazó is sportos emberke lehetett,ez igazán tetszett!
Lement a vércukor.Volt öröm.
 
Estére megint felszaladt,talán a nem napirend tartás...A szünetekben mindig magasabb vércukor értékek vannak.
 
A metró-zás tehát jó ötlet volt,nem ment nagyon fel a cukorérték.Mindenkinek csak ajánlani tudom az intenzív fél órás,órás sétákat.Csodákra képes.A mi esetünkben szervezést igényelt,mert délre ebédet kellett készíteni 60 ch-ra és egy spontán ötlet miatt azért a lényegi dolgoknak meg kell lennie!
 
Anyukám szerint már simán elmehetnék szervezőnek,nagyon flottul ment minden.Pedig órám sincs.Szerencsére Budapesten számtalan helyen digitális kijelzőkön mutatják az időt,így azért nagyjából az időt is tartani tudom:)Az biztos,hogy ezt vidéken nem tudnám ilyen rugalmasan kezelni!
Szép estét,jó vércukrot mindenkinek!

 

 

 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése