2014. április 23., szerda

Búzafű

A búzafű...

Legújabb "bevetésem" vércukorra.A Búzafű.Olvastam-persze-hogy képes normalizálni a magas-itt nem a túl elszállt-és az alacsony vércukrot is.20 percet írt,hatása lesz.M 16 os cukorral ért haza edzésről..Persze láttam rajta-kipirult arc,lassú mozgás,piros szem....de ő jól van.Mért :16.8.

Persze vígasztaltam és 1 perc alatt mondtam neki mit gondoltam mit kéne megpróbálni.

Mivel a nyuszi kapcsán ültettem az erkélyre búzát,gondoltam én az lesz a húsvéti nyuszika füve,hogy bele hozza a nyuszi a csokit,igenám de a búza nem kelt ki húsvétra:)
...pár napra rá...igen...kikelt:)
Vágtam belőle,összedaraboltam-mert ugye ezt cseppekbe isszák-és elrágta.Na persze nem bocika,így féltem nehogy baj legyen belőle..de nem lett.Sőt.21 órára 8.8-as cukor lett.
Nem engedtem 16 os cukorral mozogni,ivott úgy több mint 1 l vizet is:)

Persze az edzés utáni 1-3óra is leviheti a vc-ot,de még majd tapasztalgatunk...és igen,ha kell búzafű ültetvényem lesz az erkélyen:)

Boldogság:pótvacsi...Norbi zsömi cocccccoms-szal.Szerintem így járt neki:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése