2014. április 6., vasárnap

recept

Felírták,de még nem értem rá kiváltani.)
Amúgy nem tudom beleférne-e a közgyógy keretbe:)
Még gondolkozom.

Sokat írtam a hétvégén,héten,valószínű pszichés okokból,mert így kellett tennem.
A héten olyan betáblázott hetirend vár rám,hogy aligha érek rá....de megpróbálom.
Ma is áldoztam időt a sweet-konyhámban,íme:
tavaszi szalvéta

Mascarponés diós-répás süti,14,5 ch/kocka.Meglehetősen macerás...de elvégre vasárnap volt....)

P saját sk rozskifli vacsija.És ennyivel be is éri!
 
ez 2000-ben volt...2 hét fekvőgipsz,2 hét pihit jelentett,de a 4 hét járógipsszel pedig dolgoztam!Bizony.

M cukrai:a hétvége mindig necces.
Ilyenkor orvosi javaslatra fél egységgel több Inzulint nyom Humulin R ből,az estin nem változtatunk.
Képes fél órát lépegetőzni csakhogy 10 alatti cukra legyen és legyen kis étkezés.15 alatt ugye még szabad mozogni,hát ő él vele.Ezt az akaraterőt!Tanulni lehet tőle!

És indul a hétfő....beállnak a cukrok,bármennyire is,de napirend szerinti a hétköznap,a hétvége hiába csavargós,de lazább napirend szerinti.

Kapott Norbi cocomsot,de valahogy gyerekzárasabb csavaros megoldást kéne kérni Norbitól,mert sima ügy lecsavarni egy gyereknek is a Cocoms-kupakot.:)

Az ebéd gulyásleves volt és gofri-M kérésére.

Az égésem hólyagja kifakadt,mindig nedvezik..de nem tehettem mást,3x mostam,takarítottam és a konyhában is kis tucatszor mosogattam.Sebbel,vagy nélküle,tettem a dolgom..

Na akkor térjek csak vissza a fenti receptemhez..Kiváltsam,ne váltsam,kiváltsam,ne váltsam,kiváltsam,ne váltsam...(???)
 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése