2014. április 20., vasárnap

ph-kutatás,-locsolás


Paradicsom leves,grillezett csirkemell és zöldség párolva,brokkolival!!!A levesgyöngy ch-értékkel volt a zacskóban,megvettem,ennyit bűnözhet,10 ch:)

A focimeccsen adott Inzulinozás remekül ment M elmondása szerint.A vacsit itthon ette 12-es érték miatt,így a szendvics meleg szendvicsként végezte:)

A mai vendégségbe dobozba visz kész ételt.megtudtam,hogy r.hús lesz,s. krumplival...Mi más????!!!!!!Így M is azt eszik ma de saját ch csökkentett panírral és kókuszzsírban sütöm a húst.A húslevest natúr tészta nélkül eszi majd,répával.

Tegnap volt időm a lúgos-savas ételek kiírására.Egyik helyen savas,másik helyen lúgos ph-s dolgok is szerepelnek,ennek még utánanézek.Bekereteztem azokat amik számításba jöhetnek nálunk.Nos kikerül a hűtőre a ch-táblázat mellé és gyerünk..lúgosítunk.Na persze ésszel,mert számolni,számolni kell.....és elég gyors ch-s minden.Nekünk mi a cél?Tartani a vércukrot egy állandó,vagy legalábbis egy érték alatt 10 alatt!Így beépíteni kell az ételek közé,nem plusszban nyomatni a zöld lúgokat.Orvosi háttér nélkül így elég nehéz,de megpróbálom a józan eszemet használni,nem a mértéktelenség ugye a fő cél és az azonnali hatás,nekünk a távolabbi jó eredmények számítanak!

Az tény a kávé mellé nekem jóval több lúgot kell fogyasztani!
A ph-csoda könyv nagy segítség nekem!

A mai vendégségben lesz cukros süti,minden ez-az és nem tudom a fészek rejt majd valami tiltott dolgot?Nem leszek ott,tehát a mumus nem lesz közelben.Most egyedül RÁ lesz bízva mit igen és mit nem.
Tegnap mikor táblázatoltam neki a savas és lúgos ételek listáját nagymértékben nem érdekelte,de tudom a füle ott volt és tuti pár héten belül visszatér a témára és kérni fogja a limonádét,a lime-ot és akár a savanyúkáposztát is:)Nekem ennyiben van könnyű dolgom.
Magas vc ébredéskor,de azért a kötelesség nem maradt el:)

Sok verssel készült:):):):):):)
 
Ma is vigyázni a vércukorra!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése