2014. április 9., szerda

Sweet-konyha

Tervben van egy könyvtárlátogatás egyik szombaton...Mindent a vércukorról...szeretnék megtudni..kicsit utánaolvasok..és a gyors,lassú felszívódású tápanyagoknak nézek utána.Véleményem szerint-megfigyelés-sok,rengeteg szinte sorsdöntő a cukorbetegségben,hogy mit eszik,miből milyen felszívódásút és mennyit mozog e mellett az illető.És persze itt jön be a sorba az inzulin,mert azt ugye az értékhez korrigáljuk-akinek olyan az Inzulinja megteheti.Étkezés-mozgás és maga a vc-csökkentő Inzulin,valakinek a gyógyszer.

Itt a diabnál viszont nem tehetjük meg.Mi szülők az oldalon maradunk..akkor is ha fáj és megpróbálunk mindent megtenni annak érdekében,hogy a könyvet tovább tudjuk lapozni...

Mikor ma izzót cseréltem az egyik lámpatestben-bizony nekem kell,akkor is a körte ch tartalma jutott eszembe.100g-ban 12 g ch...:)

Mikor megkérdezik tőlem,hogy a welness kenyérben mennyi a ch..kapásból rávágom,hogy a legnagyobb szelete 34g és ez 11.45 ch.....

Na és mikor az almát megmosom és magházat kiveszem,nagyjábólra megmondom mennyi ch,mert 10 ch alma 142g:)

Azt hiszem időztem ennél a könyv lapnál és az ember többet és többet,mindig többet tanul,tud meg.

Hát igen..M-t is néha így érem tetten...hol a ruhája csokikrémes picit:)))))Vagy a konyhaszekrény fogantyú......és erre az a válasz:"azt mondta:egyél meg...!"-és csak az üveg szélét persze...Hát igen kutya szindróma:)

Ma osztódtam,mert kicsit bevállaltam magam.

Pedig sebes a kezem,picit megégett a kakaós csiga készítése közben,de ez nem ok arra,hogy ne menjek a konyhába,mert mennem kell...némi óvintézkedést betartva-kötéssel.

 

A palacsinta nekem készült,én ettem volna.M önuralma óriási.Az illat hatására sem evett.Bár a kókuszzsírban sütve érdekes illata van,de mégis...15ch/db.Én sajttal és tejföllel ettem.Kiválóan csomagolható majd M nak is T1 és U1-re is.Némi ch kerül bele azt nem számolom fel neki,hétköznapokon nem számít a +2 ch,mert lemozogja.

Már viseletes a recept,de mindig sikerül.Most fél adagot készítettem.11 db palacsinta jött ki belőle.Nem éppen paleos,de nem is okoz vc emelkedést.Ch-t jól tartó táplálék!
 
És még készült 22 db kókuszos-zabos-kávés golyó.8.3 ch/db.
Már alig pár hét..és utazás....gondolatban készülés és lista leadás a rokonoknak,mert bizony ott picit belekóstolnak a sweet-életbe,hiszen 2-(3 )éjszakára tervezzük az ottlétet:)Gyönyörű hely,remélhetőleg élményteli utazás vár ránk Tolna megyében.

Még megyek mosogatni,mert Nelson nekem még nem hozott mosogatógépet.(Sweet November c.film egyik kedvenc jelenetem)...
 







Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése