2014. április 5., szombat

Sweetes életforma

P jó kezekben táncol...26-án Románia..verseny.

És igen,P-nál már célt ért el a Tanárnő,mert példaképként tekint fel rá!!!Ezért írtam,hogy a gyerekeimnek mindig a legjobbat keresem!
 
Itt megemlítem a malév SC edzőt Suhajda G-át,aki szintén a legjobb M nak,mert a diabetes előtt is és a diabetesben is helytáll,semmi zűr,semmi probléma,a Fiam előre halad,fejlődik Általa.Mert a legjobb,Neki a legjobb.És P-nak is a legjobb!
 

Meccsen voltak az Apukájukkal,némi szotyi belefért ott és az U1,U2 nem otthon érte.Vacsi már itthon volt.És még a Yodának kikészített vacsit-jégsalit-is megette.Kérdeztem odaadtad P a Yodának a vacsit?M:"én azt megettem,anya azt mondtad egyek valami zöldet is"...No komment.Yoda azonos étrenden van mint M.M-nal nem is lehet megetetni Yodát,mert mire a ketrechez ér...megeszi az ételt:)
 
 

Autogrammal jött haza M.Egy védő játékos.
 
Vacsinál komoly beszélgetést tartottunk.M a magasabb cuki miatt fél órát tolta a vacsit,de a ch megmarad ilyenkor mindig!!!P éppen már tudott enni este 19 órakor,én meg pont így időzítettem,úgyhogy sikerült egy asztalhoz ülni,olyan Finnesen.Ez onnan jön,hogy olvastam egy cikket milyen az élet-gyerekeké-a Finneknél.Mennyi mindenre figyelnek és milyen más rendszerben élhetnek,mint mi....Ennek kapcsán csak felkapaszkodni tudunk..de a próba is már valami.Bár mi mindig beszélgetünk,és súlyos kérdésekről is.
Most:nem a hosszú életre kell törekedni,hanem, a jelen tartalmasságára.Olyan legyen minden napod mint amilyenre képzelted.
 
Szerencsére ebben egyezünk és jól lehet velük ilyen téren haladni.
Nem sokra rá szerepjáték indult el..P kijátszotta amit beszéltünk.Nagyon rózsaszín volt:)


És megjelent egyszer.Anya,hol a szeme?Nem láttad a Hörcsög szemét?És mivel nem láttam,így nem firtatta..nálunk a másság elfogadott,így vitte játszani a "fogyatékkal"élő Hörijét:)





Én meg erre vágyom.Ágyikó.
 
Egy cukorbeteg gyerek és a testvére és az én történetem ez a blog.Van aki nem olvas,mert túl személyes.
Igazán ezek a mindennapok.A miértek...a kétségek..a kétségbeesés...a sikerek...a célok....az aggódás....a tétovaság...a tudomány felé.....az empátia...a segíteniakarás....a nevetés.....az anyagi nyűglődés.....a civilizált bajok....az életerő vagy éppen a gyengeségünk...Szerintem minden egyes sor összefügg a diabetes-szel.
 
Életforma.
Olyan sweetesen:)
 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése