2014. április 21., hétfő

Újságból ajánló

Na ezt a vonalat kéne követni

újság lapjain,sugallnak


nézni kell...

Hízni nem lehet,ha figyelsz picit!

Nálunk a hörcsög is mediterrán koszton él...M evett volna salit...de megettem.Ilyen az,ha napokig zárva van a bolt..felesszük a készletet:)

A tea is nagyon jó és már a citromos-mentás vizemnek is annyi..P és M is issza!!Ízlik nekik!



Ezt soha nem értettem,hogy napközben heverészni.....de lehet csak a 2 gyerek miatt....vagy azért mert nincs laptopom??!:)

Bizony percekkel több a vásárlás mire kinyomozom mi ehető és mi kevésbé...Pl a tonhal ízű pástétom:keresem-keresem mennyi a tonhal benne,nincs tonhal benne!!!Az eszem megáll!!

Mi úgy oldjuk meg,hogy kevés ásványvíz és csapvíz felváltva isszuk.A mérhetetlen ásványi anyag sem olyan hasznos a szervezetnek ha CSAK ásványvizet innánk.Mindig váltakozva a vizeket,persze csakis ízesítés nélkülit veszünk meg!!

 Tesómnak sk....neki nagyon fontos,ha felhúzza a pólót..ilyen legyen.:)
És itt féltem igazán mi lesz ebből.Ez P tányéra.Dolgozott-dolgozott.Sajt faragás,tojás szeletelővel tojás felaprítás és jött a tojás sárgája kiszedés és helyette a sonkával kibélelte a sárgája helyét.A kenyeret elkérte,bár ennyit soha nem eszik meg,hát ezért,mert 2 kellett!Nos,őrületes!De az egyik-nagyobb szelet-kenyér kivételével a többit megette.Ez volt a vacsija és a citromos-mentás víz.

M vacsija.Kis mérgezett festékanyagos tojás-de ő festette,így azt kellett ennie:)A kefír az alig tejfogyasztás része most és még 2 Yodától elvett sali volt a szín a tányéron,így Yoda hörcsög almát kapott.
 
A vendégsében M nem evett be!Megette az itthonról vitt r.húst és a krumplit ott sütötték ki.Sajnálták,hogy nem ehet sütit,M meg őket sajnálta,hogy eszik a cukros sütit.P nem kért a sütiből.
 
Nagyi meg már a telefonba mondja ő sütött.Igazán nem örülök neki,mert ugye belefogok egy sokkal zöldebb és lúgosabb étkezésbe.Nem éppen előnyös,ha sütikékkel pótolunk kis étkezéseket.
 
A szándék persze tetszik,de egyáltalán nem kérdez senki csak jön,csak jót akar ,csak bele a közepébe.Én sok,nagyon sok időt szánok erre a témára.Ilyenkor picit kárbavész,mert a gyerek mit választ a zöldségeim helyett?A sütit.
 
Persze az jó,ha már számolni tud más családtag is.M hétvégi ebédjét megrendeltem az Interfoodtól,mert Apával lesz 2 napot.A kis étkezéseket rá bíztam,de meghagytam,hogy jó vércukorral hagyom itt és szeretném is ha az is maradna...
 
Rendeltem magunknak is-csülkös babgulyást-mert a vasárnap aludni fogunk a buszos út után..És ilyenkor jön be az,hogy nincs segítségem a közelben,erről is hetekkel előbb nekem kell gondoskodni mit eszik a gyerek 2 napig és ha visszaérkezünk mi mit eszünk majd.
 
Épül egy új bolt a közelben-2 percre tőlünk-szerintem 1 hónapon belül megnyílik és máris s.o.s helyzetre megoldás lehet nekem.Hálás vagyok!Soha jobbkor!
 
 

:)
 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése