2014. április 12., szombat

Varga Gomba

Az Olimpiára való bejutás is évek munkája...A cukorbetegség jó szintentartása is évek munkája....egymásra épülő jó vércukros napok összessége.

Ehhez viszont tudatosság kell,tudás,jó élelmiszer alapanyagok és még a fene tudja mi nem kell hozzá...
Mindenesetre majdnem 13 éves a fiam.Iszonyú fiatal!
Olvastam-a héten nem keveset a témában....és nagyjából körvonalazódott....mi az a mennyivel rövidebb,a rizikófaktorok közbeszólnak.I.e.:776-tól rendeznek Olimpiát,mindig 4 évente ismétlődik...Én szeretném,ha még sok Olimpiánk lenne együtt,azaz sulibefejezés,felsőbb iskolák,megtalálni a nagy ŐT,hogy eljusson külföldre,sport karrier,és szeretném,ha gyönyörű-egészséges-gyereke születne!
Nagyon akar,nagyon kűzd és nagyon okosan csinálja.Ha kiborul,ha sír is,vagy elege van:ott és akkor kiborulva viselkedik,és tényleg valós könnyekkel sír.De!Pici idő eltelik és jön:bocsánatot kér ...-pedig nincs is miért.

Az előző életünkben nem igazán ettünk egészségesen.Most talán ez 70%-os javulást hozott,a többi % időhiány és anyagi oka lehet,hogy nem megy...Mert bizony nem elhanyagolható ez sem.Minden olyan drága!

Update Norbi picit savanyú pudingja sem veszi el a kedvét...mert nem viszi fel a cukrát és általában semmi se Norbi termékekből...de van egy limit amit ott tudunk költeni..
Kedvence a kakaós csiga.....8 ch-jával...Igen,ez így szép és jó....de én reggeltől dolgozom és bizony sok csigát kitermelni így sem tudok.pedig léleksimogató ám!!!!
Ez egy szülinapi party úgy általában.....hát nálunk más lesz picit..akár Csigás?Vagy ajándék cukormentes házisüti Eritritollal???P-ra rábíztam.Tudja mit okoz(hat)a cukor.Döntse el mikor mennyit kér.Ha éppen annyira nem kívánja:"köszönöm nem kérem"vagy ha nagyon megenné:elfogadja.Már láttam erre is és arra is megmozdulását.Ő még dönthet,itthon nincs direktbe cukorka,csokika.Diabetikus van,de azzal is mértékkel!

Már-már kilógok,de eljött az a pont:nem érdekel,mert van egy cél....
Aránylag jó vc-ok,az érfalak,szem és az idegpályák jó működése!Mi szülők sokat tehetünk gyerekünk felnőtt koráért!!!!!Gyerekkoromban ennyi mód és lehetőség nem kínálkozott.Én kövér is voltam és szerettem is enni!
Most pedig szeretem az olyan dolgokat amik valójában nem azok aminek látszanak...A dolgok mögé is kell nézni,attól lesz valami izgi és jó!:)

És így jutok el a mondandómhoz amit igazán le szeretnék írni.VARGA GOMBA.Piszkál a gondolat.Szedte vagy 5 hónapig M.És én állítottam le.Most újra utánanéztem,kell az!Újra szedni fogja...ha nem is hat majd,de ha használ?????Nagyszülő segítséggel ez a hozzájárulás a gyógyuláshoz.Sok segítséget nem kapok,anyagi is nagyon korlátolt...de megoldom.Lényegesen magasabb költségek hárulnak rám mióta M cukorbeteg.Igazán a család fel sem fogja ezt.A messze lakók nem látják:ha megkíván ott az Update boltban egy szendvicset és éppen tízórai idő van,400 ft ugrik,és az csak 4 ch!!Vagy mikor kiszámolt ch-s dobozt visz valahová,hogy neki meglegyen az ebéd,az nem 2 ft-ból van összerakva.Csak az tudja aki ebben él...Mivel jár ez a betegség...

Állandó,ÁLLANDÓ kontroll,állandó odafigyelés!Önkontroll!
Ha belemész,elsüllyedsz,ha megvárod a kompot:átérsz:)
Mert élni tudni kell:Varga Gombával meg talán jobban is megy majd:)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése