2014. július 2., szerda

2.edzésről

Este,második edzés.Vacsora 50 ch,az úton elfogyasztva.Nincs hozzápótlás.2 óra edzés,Inzulinozás:van pótvacsi!11 ch nápolyi.
A busz úton alma még,kb 15 ch,ez nem volt mérve.....szeletekre dobozba tettem:)
Éjjel:5.9 es vércukor.
Persze 22 órakor farkaséhes.Párizsi-sajt kombináció,amit láttam,ch nem tudom mennyi csúszott le.

Lábmasszázs fürdés után és hűsítő krémmel kentem be a lábait,mert ez nagyon jó-mondja ő.Lábápolás megkezdve:)Figyelünk.

Edzővel beszéltem.Még mindig nagyon rendes,telefonszámot cseréltünk.Adatokat egyeztettünk.
M pozitív irányban átlendült az edzésen,már sokkal aktívabb volt!A taktikai hibajavításokat elviseli,sportkedvelő ember.)

P és Nagyi a pályánál maradtak,a fiúk P-et is bevennék a csapatba,mert futócipőben ment és bizony futott,majd a fiúk is kimentek a futópályára.Épülnek a kapcsolatok.)

Én kimenős voltam ez idő alatt,szivárvány színeket gyűjtögetek:)
21 08-kor már együtt mentünk haza a Ferihegyről pontosan érkező busszal.Fontos infó,mert igazán azért megyek m-nal,hiszen nem a lakóhelyünknél van az edzés.Este 21 ó után kell hazajönnie egy felüljárós,országúti buszmegállóból.Biztonságos,kivilágított,lehetőleg kevés átszállóhelyes busz kellett.Pici séta-1 busz majd csomópontos átszállással még egy busz és otthon.Ez a 40 perces út az ami eddig szóbajöhet.Mert bizony ez is nagyon fontos,hogy a 21 órás inzulinadás után és a 2 órás edzés után jó vércukorral,biztonságban hazaérjen.
Szivárványos szép napot mindenkinek,ragyogó jó vércukorral!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése