2014. július 9., szerda

Ikea Rádió:)

A-nek egy blogos-mézes fekete,mert tudom.olvasol:)Ma több telefonüzenet ment közöttünk az új lélektársammal,aki elmondta,hogy ő is vashiányos...Jajjjjjjjjjjjjjjjjjjj,nagyon hasonlóak vagyunk,szinte minden egybevág...És:14 én kezdjük a nyaralást és ők is.És egy hétig és mi is....és még sok-sok minden egyezés.nagyon-nagyon kedves emberek...és mondja valaki,hogy nincsenek véletlen találkozások!!!!

M cukra 6-7 körüli.Szuper!Net üzenetben jöttek az értékek,minden rendben vidéken.

Rossz hír viszont,hogy az interfood nem szállít ételt a balcsira.Így elkezdtem összeírni a napi 8 étkezést és a mozgás is kíván némi ch-t,úgyhogy 9-10 étkezés/nap.5 napra számolva az 50 étkezés és akkor ez csak M.P majd fényből táplálkozik én meg?Meg kell oldanom.Nyaralás lesz a javából!

A kórházban a lélkeksimogató dobozból szinte fél óra alatt elkapkodták a plüssöket amit vittem-a drága felnőttek.Néha nem értem miért mohó az ember és miért nem gondolkodik picit mielőtt cselekszik....de lényegében a szándékon volt a hangsúly..és így nekem mindegy is lehet:)

Ma volt kisebb-nagyobb zűr a diabos papírokkal,receptekkel,közgyóggyal,de több órámba telt..lerendeztem,minden a normális kerékvágásban van.Csak egy picit figyelmesebbek lehetnének az emberek és máris jobban,könnyebben menne minden!Nem voltam indulatos,bízva abban,hogy idővel mindenki tanul a hibájából és egyszer biztosan zökkenőmentes lesz egy diabos kiszolgálás a patikában.

És a másik zűr az volt,mikor reggel Yoda a hörcsögünk nem mozdult,háttal fekve pufin lógott ki a papírhengerből.Mélykómában lehetett.Na,eljártam a reggeli táncomat,hogy ezt most nem,ez nem lehet!!!és nem is mentem be hozzá....Egész éjjel dajdajozott,pakolt,kapart..és reggelre megdöglik?Gondoltam én az lehetetlen.csak éppen dorbézolt és nagyon aludt,mert egyszercsak mozgást hallottam és ő volt.Mozgott!!!!Úgy örültem!

És még volt pár léleksimogató kedves üzenetem ma,egyrészt a Fiamtól a jó cukorértékekkel másrészt meg olyan jó,ha figyelnek rám....megköszönték a véradásom szándékát,ami jólesett,megköszönték,hogy segítettem egy döntést meghozni és volt más üzenet is...lényegében az üzenetelgetések miatt ma nem is haladtam.A könyvtárban is befizettem a tagságomat,a BKK bérletemet is megvettem a következő varázslatos utazásokra....ma belenéztem a Sweet November kedvenc filmembe,nagyon-nagyon sokat tanultam abból a filmből!!!Másnak is csak ajánlani tudom!

Akinek ma smilet kell adnom,innen vegye el és KÖSZÖNÖM!!!!

Holnap Ikea...és ottani ebéd,olyan sweetesen-édes ebéd,mert a mandulatortát ki nem hagyom!Emlékszem mikor M kicsi volt akkor nem egyszer-!!!!!!!!!!!-M meglépte,hogy a gyerekmegörzőben szólt a személyzetnek,hogy anya kell.Hogy miért is hallottam az áruház kellős közepén:"Ikea rádió,Ikea rádió:B M várja szüleit a gyerekmegörzőben""Ismétlem:B M várja szüleit a gyerekmegörzőben!"...minden eldob,pénztárnál teljes gőzzel kifelé semmit nem vásárolva..irány a gyerekrészleg."Mi a baj Kicsim?"

"akkor megyünk hot-dogot enni?"

egyem is meg,mindig éhes volt már akkor is:):):)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése