2014. július 8., kedd

kontroll élményeim

Vacakol a gépem-nem vagyok meglepve.De nem adhatja be a kulcsot a nyaralás előtt még nem,sokmindent erről,innen intézek.Utazás,étkezés és minden egyéb balatoni info(mahart,Máv,Bob stb.)
Gyerekmentesen nem tehettem mást,találtam ezt a képet.Se ovi,se saját gyerekek....furcsa.

A véradóban nem tudtam segíteni a véremmel,mert vashiányos vagyok.ÁÁÁÁÁÁÁÁÁ,még mi jöhet?Úgyhogy most picit magamra is figyelnem kell.Én a sav-bázis lúgosításommal beleszaladtam egy vészesen alacsony hemoglobinba.Szomorú voltam,hogy így nem tudtam segíteni.

Viszont magambatuszkoltam több liter vizet,ami nálam csoda!

Kontroll.Jaj.Most biztos?Na jó,nekiesek.

Hétfőn remek cukorral mentünk,kiszámolt ch-kal dobozva,megcímkézve,profin.Kispárnával,teljes menetfelszerelés.
Kórterem légkondis,hébe-hóba ment is,tisztaság van és 3 nagy ágy.1 kiságy,tehát kezelhető a fóbiában is.
Doktornő szemmel láthatóan fut-szalad,mint egy csík.Gondoltuk majd megáll és egy pont lesz...hát,mozgó pont.Úgy 5 mondatra.

Nővérek,hát.Vérnyomásmérő.Nem szóltak,hogy vigyek 4 elemet,úgyhogy máris szaladás a boltba elemért.Elem megvan,kéne indítani.Hogy is tegyem fel így vagy így.Jaj.Hallgatók.
Sebaj,ezen nem kiakadás.Részletkérdés,mert felkerült.Negyed óránként mérés,pisi gyűjtés.
Közli a nővér,hogy mindenki egyszerre eszik.Tehát fél órás csúszás."Mi van??"-volt a reakcióm.Hát én szeretném ha m időre enne,nagynehezen igen a válasz.(persze utólag tudom:borult minden)

Ebéd:hát.Fehér tészta és valami átlátszó leves répakarikákkal.8 szem meggy.Számolás?Ugyan,kb adag.Atyaég.Atyaég!

Kis étkezésekre is zsömit adnak.Nem hagytam szó nélkül azért bár nem lázadoztam de óvatosan Sweetmamisan mondtam,hogy itt kéne megtalulni a jó alapot,de itt.....tanulni???

Nem vagyok kedvelt emberke.

M mindent úgy csinált ahogy otthon,de az idő csúszásokkal borult minden és a fekvéstől ,plusz egy hidegfront is befigyelt.

Na este még aránylag jó cukorral volt.

Reggel már minden zavart láttam a nővér arcán.A 3 fiú kómaközeli szunyában az irtó magas cukor miatt.Pl M-é 18.Te jó ég!Negyed 4 ig dorbézolás és nem beevés,hanem a nem kiszámolt fehér zsömi és a helyzet ezt idézte elő.A 3 fiú 20 körüli cukorral várta a delet.Aludtak,mint a tök.Mi anyukák a döbbenettől nem láttunk,így hogy megyünk haza?

Na pesze tudjuk hogyan lehet fél nap alatt produkálni valami jót.A és P az új lélektársunk.m és p nagyon összebarátkoztak,nagyon hasonlóak.A és én szintén.olyan jó volt A-tal,ittunk egy mézes kávét,Norbi boltoztunk a Corvinnál és csacsogtunk a diabetes minden pillanatát átbeszéáltük,mert Vele lehet.Ért.Hozzáért és érdekli is.Annyira jóóóó volt.Tudom,hogy olvasod A-mert hiszen nagyon összecsiszolódtunk és nagyon köszönöm neked amit ezen a 2 napon kaptam Tőled!

Szóval a Doktornőt nem láttuk már.A záró postán jön majd.Inzu is változott esti lantus 2-vel több.De mire fel?Lázlapon írva vagyon de ennyi nekem nem elég.Nos én mondtam a m-nak,hogy marad a régi adagolás majd a nyaralás után meglátjuk.nem a kórházi 18 as cukorhoz igazodunk.

A nővérek egy dobozos raffaellóra képesek voltak nekem segíteni stix ügyben.Igen-igen ekkor volt csak megmozdulás.Szép ez.De mi lenne ha én az oviban csak akkor játszanék a gyerekkel ha csokit kapok??????Jaj.

Olvasható:nem volt sok jó tapasztalatom!

Mint a mai világ,olyan volt.

A M rendben van.Elutazott.Kapom az értékeket.Vacsi a buszmegáűllóban és most 21 órakor 7-es az érték.Ugye,hogy ugye?
Meg lehet csinálni.

Csak néztek a búzafüvemre,a lúgos limonádéra,a varga gomba is lecsúszott és bizony a fehér zsömi tárgytalan egy diabosnak!!!!!!Nem és nem és nem!

Ebéd a suli menzáról volt.Chilis bab és korpás kifli.Semmi baj nem is volt.Ők miért tudnak,a kórház miért nem tud?

Amikor beszélgetek szakemberrel,aki annak mondja legalábbis magát(educátor)akkor hamar ürügyet keresnek,hogy kimehessenek a beszélgetéásből.Igen én olvasok,és jól akarom csinálni.Nem elégedek meg ennyivel.Létezik hasnyálmirigy donorság is....mint megtudtam.Témakeresés indul.

Ebben a témában megállíthatatlan vagyok!

A M jól van,egyedül utazott,ott várták.Bátor kis kamasz.Az Inzulinozás a buszmegállóban érte.Anyukám szerint rengeteget mozog,ki-be járkál,MOZOG és ez kell!Pénteken zabos túrógombóccal várom a csipet-csapatot!

Éves kontroll.Megvolt.Érdekes volt.Az egyik pupilla nem tágult ki M-nak a vizsgálatkor.Szerintük nincs semmi baj vele.Nos itt a pont,mikor megnézetem majd a szemét!!!!!!

Ps:a kórházzal szembeni kávé isteni viszont mézzel és A-tel,az én Sweetbarátnőmmel:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése