2014. július 18., péntek

Sweet nyaralás Bogláron



Indulás vonattal,ch-k a bőröndben...Cukorbeteggel a Balatonon megközelítésből írom le a hetet.

A vonat 1 órát késik...Köki.Így az Inzulinozás a vonaton ér...számítás szerint Bogláron lett volna vonatról leszállás után...

Kényelem érkezett P-tól,hogy kényelmesen utazzak.

Jó vc-ral indultunk-

persze irány a víz...

kipakolás,megérkezés,kisebb bonyodalom támad,mert 1 nappal előbbre szólt a nyaralásunk...Elnéztem?Vagy mi lehetett?No sebaj,rendeződött,maradhattunk a tervezett időben,csak másik szobát kaptunk...

A TERASZ


Kedvelt lépcsőházam

Fényképezőm is lett kölcsön,nem is tétlenkedtem.)

Rendezett piac is van,hangulatos-mégis a SPAR-ban vásároltam zöldséget is.....ki nem állhatom a piacot:)


Boglári emlék...indig nálunk a mérő,némi uzsi ch!!!

vacsi

Persze lekaptam a főúton..minden eshetőségre

ilyenek....pari-hajók




Hát....gyerekmentesíteni kellett a hintákat.)

Ez P terepe

Ez M terepe...itt alacsony a cukor,megevett egy hipósat....


Bob felé...itt folyadékpótlás kellett,iszonyat a hőség..

Sétahajó-kinéztük

Persze a labda velünk jött...

Múzeum hajó

Kikötő-minden nap kisétáltunk este..a jó vc-ért!

Ez a kép tudja kinek szól!!!!!!.)

Folyósó ugra-bugra-néha nem tudták mi bajom van...

M már fent,uzsival,időt betartva,sok folyadékkal bírta!


Élmény,jóóóóóóóóóóóóó volt

ha már hűvös én megálltam,a gyerekek valahol..



Nagyjából jó vc.így mehetünk étterembe is ma....

Ez az Üdülőben,cukormentes asztal...a többiről nem mondható el...jaj jaj jaj,látszik mennyire nem tudnak enni az emberek,jaj jaj jaj miket láttunk..és a gyerekek néztek csak mi van?????????!!!!!!!!!!Már tudták,hogy mi tuti időre eszünk..senki de senki ne evett időben,3 órakor ebéd,este 21 ó kiadós vacsi...Kinálgatták a bográcsos lecsót este..nem-nem-én tudom mi miért....simán kihagytam.

M Norbi pizzát evett,Mi Sparból,de mi sem pakoltunk be annyi ch-t.P-tel jó enni,mert simán 1 adag elég kettőnknek.Simán lemozogtuk a fehér lisztes pizzát,M meg a Norbi pizzától köszöni jól volt...100%-os 2 dl gyümölcslé volt a 20 ch pótlás neki.

Reggeli

Szeretjük lépcsőház




Persze ők bent,én fent...

Bizony..ott is..Csak előnyömre válik!



Kikötőben


Kungfu Kanadában,de ő az unokatesó,persze nem zavaró,hogy ő nem Kungfu,ő a helyettes....De hamarosan várjuk haza Kungfut a világutazót...csak nem medve akadt az útjában Alaskában?!

Semmi baj nem lett belőle,1 E-el többet nyomott,5.6 cuki lett ebéd után visszamérve

És igen,fény+palacsinta=jóllakott.)

Hm,ilyen is volt.

Pihenve,megálltam,ilyen is volt.

ilyen is volt...FAGYI!!!!!!!!!!!

Vacsi



Volt mellette még egy hinta.)az volt az enyém!!!




Hangulatos Boglár,ezért szeretjük

Múzeum is,a művelődésért


de jó volt.....


Buli hajó..M szeme felcsillant egyből..

etettek is....











Kedvenc lépcsőházam

volt hullám is-vc tekintetében is...

Á,azért oviztam is..

Sétahajón,pótvacsi inzu nálunk,irány.


Lasagne,nem okozott gondot...M boldog volt azt ehetett amit akart.Mind megette!

Bob-ek:)

Hajó büfé felé vezető út


ez nekem fenttartva





Persze vihar lett..






Hazafelé...

Már 10 körüli értékek.3 órás vonat után magas cukor az eredmény...Vissza kell állni....kb 2 nap....

Tervezni kellett,időt tartani.P nagyon ügyi kiscsaj,semmit ne kérdez teszi a dolgát,ismeri a cukorhátteret....alkalmazkodik.

Minden nap mentünk,sokat...A vízben lubickolásképei,fürdőruhásképeket a következő blogbejegyzésben..mert a Samsung gépet nem akarja elfogadni a gép..de megoldom.Az ottani bejegyzésben írok a mozgásról is.

Már megint megoldottam ezt a bejegyzést is..pedig 2x-es idő ezen a gépen...Irány vásárolni,mert ma is 60 ch ebéd kell 12 30-ra:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése