2014. július 26., szombat

Tinidiab velejárói

                                                 Nekem ezért kell a fotógép.....Gyönyörű.....

Ez szép is,de igazán nem egyszerű ezzel a diabbal az élet..
És közben az élet dolgait is kezdem elveszíteni..mert nekem diabos hátteremet kell egyengetnem.Volt meghívásom és kezdeti lelkesedésemből lemondtam....és éjjel is nem tudtam aludni-ha már nem aludtam mértem egy 24 órás vércukrot.És alvó gyereked-láthatóan egészséges-szuszog,mit sem tud az egészről,hogy ott állok mellette,próbálok egy ép vércseppet szerezni,hogy jól mérjem a vércukrot....és lenyugtázom a jó vagy kevésbé jó értéket,beírom és elcsoszogok a szobámba.....párnámra hajtom a fejem.Ez a nap is lement.Kiértékelem magamban mi az ami jó volt benne,min kell változtatni.És:holnap mi legyen az ebéd....Ez a mi legyen az ebéd.....agyrém..mert kell,nem maradhat ki.....ha akarom-ha nem akarom.Az Inzu hatni kezd délben,fél 1 re enni KELL!

Találtam egy jó raffaello receptet.Ch van benne,tehát jó lehet:3 dl tej-15 ch,3 púpos evőkanál teljes kiörlésű liszt-itt mindenki maga számol milyen lisztet használ,5 ek Eritrit,a recept nyírfacukrot használ,én egyáltalán nem használok ilyet.Ez 0 ch Eritritol esetében,10 dkg margarin-0 ch,30 dkg kókuszreszelék.Nekem olyan kókuszom van ami:100g/24 ch.2.5 ek tejpor,vanilia aroma,meggyet is lehet bele tenni.100g/11.

Mivel ehhez van itthon minden ez jöhet szóba így hónap végén.Édességnek kitűnő.Végülis mutatós,és finom.Nos és meg lehet állni max 2-3 db-nál,és akkor ch-knál is vagyunk!!!:)

Ténylegesen egy gluténmentes lasagne tésztát vettem ebédre,gluténmenteset.1 db tésztalap 14 ch..tehát 4 db tésztát használtam 56 ch-hoz és 4 ch szósz a darálthúshoz és a fűszerekhez.M már közölte ez neki kevés és....éhes lesz...és...és....
Nagyon rosszul esett,hogy éjjel 24 órakor is ebéden töröm a fejem és ez sem elég jó.Jelentem 2 féle sajttal,bőséges adag lett ám ez,kockányi lasagne.Picit-na jó nem picit...összevesztünk,diabos csetepaté.Állandóan mosogatok,főzök.Én aki nem is szerettem a konyhát...Most szinte egész nap ott vagyok.Reggel fél 7-es Inzuadás után megnéztem a dvd-lejátszómon-még az ágyikómban-az"Anya a pácban"c dvd-t.Jaj,láttam magamat....:




:)







igen..tipikus én..


ez a boltozás is tipikus én..



idő....

állandó cipekedés...



listázás...

ebéd,rajtunk lányokon kifogott.Amúgy Tescos gluténmentes lasagne tészta,kb 6-700 ft.de mi hárman simán jóllakunk belőle.Cukrot nem vitt fel annyira,simán 9 körüli érték maradt -nem a legjobb-de alternatívának kiváló volt-mivel megromlott a mára szánt husi a hűtőben-áldásos Tescos húsok-és jött a b-verzió.De ízletes volt és a gyerekek pontszáma 8 as lett,én 3-ast adtam magamnak,mert nagyon felhúzott az ebéd előtti körítés,hogy éhen fog halni a drága fiam 56 ch lasagne tésztától és 4 ch-volt a szósz maga,extra adag sajttal,ami 2 fajta volt rajta-mert az volt itthon.
Áldásos diabos ebédek.megjegyzem.kamasz.Iszonyatosan nehéz.Óráról-órára változik mit enne...néha agyrém.

Honvéd meccsen van M-kaptam pár órát,de azért elkészítem a raffaellót-mert így hónap végén is van alapanyag ehhez:)Ha mást nem:jó lesz nekem az éjszakai dvd-m hez::):):)pót-pót vacsimnak?


És emellett ott van P....A lasagne tésztájából megevett vagy 15ch-t és azt mondta:ez Isteni!

Tervek:ceglédi hivatal a határozat miatt sűrgetés lenne,mert a suliban is kéne intézni pár dolgot...-persze igazolás és határozat függvényében,sőt az augusztusi utazáshoz is kéne M bérlete,ami csak megújítva lesz érvényes aug.1-jétől.Szerintem megint picit nyomatékosabb leszek,hogy ne szeptemberre legyen ebből valami.Időben beadtam a papírokat,9-én postáztam.21 nap a feldolgozás-mondták ők a hivatalban.Hát..talán talán beleférhet még 30-ig.A gyerekek még lakodalom után szeretnének mohácsi pár napot a keresztmaminál és G-nál.Még van egy ígéretes váci meghívásunk szintén diabos P-hez és szeretett A-hez,és még a barátnőm talija akivel évente 1x mindig összefutunk így nyáron és neki is van 2 gyereke,nagy buli szokott lenni!!Tervezem a Margitszigetet velük,mert az köztes hely és szerintem a Szökőkút jó program lehetne egy éves közös talihoz,mondjuk diab palacsintákat viszek...

Suliscuccok beszerzése.És az itthoni lomtalanítás folytatása.nagyon jól haladtunk,M és P szerint már visszaverődik a hang a falakon annyi mindent kiszanáltunk.Én sokmindent elajándékoztam és 2 dolog is jött csak úgy az életemben ami ajándékként visszajött.Ez az adok-kapok elv.

Lényeg a lényeg.megállás nincs.Állandó körforgás.Mindig agyalás..még sokat nem pihentem.És előreláthatólag nem is fogok.

Akkor indulás:raffaello-golyókat gyártani,be is falok vagy hármat-úgy kóstolóként-amilyen jó passzban vagyok:)
De azért:jó vércukrokat!!!!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése