2014. augusztus 31., vasárnap

Diab -életünk fejlődései

  • Némileg kiértékelhető,hogy eltelt egy év a diabos életünkből és mennyi változás történt...
  • Talán élő példa:kérdés felém....fotózod a Székesegyházat?...válaszom:igen volt...a selfie után fotóztam:)-visszatért a régi énem
  • már nem görcsölök hogyan számoljak ki egy napi ételadagot 8 étkezésre lebontva
  • nyári Inzu hűtés elég flottul ment
  • esti mérés,annyira nem fárasztó már,simán 5-6 órára redukáltam az alvásmennyiségem
  • Tesóval kompenzálhatóbb a diab kérdés
  • Nincsenek!!!-eldugott ételmaradványok,nasik P-nál,nyíltan kérdezi ehet-e nasit-bár megkérdezi,de már nem titokban eszi!!
  • M szinte alig eszik be,vagy legalábbis vállalhatóan azt mondja ezt most megeszem(pl 10 ch helyett 20 ch lesz)
  • Már tudok más olvasmányt is választani mint diabetes..
  • Nem görcsölök annyit egy bejegyzésen,kevésbé lett naplószerű az írásom,a részleteket a diabra koncentrálom!
  • Tavaly sehol nem voltunk nyáron az idén sokat csavarogtunk és Osijek-ben is voltunk,azért ez tőlem furcsa,de nem paráztam,hogy jaj kórház van-e..és 36 fok volt aznap...de sikerült
  • Edzés után volt egy nagyobb bakink,online-kórház ügyelettel megoldódott-de tudtam hová forduljak és a netes diab oldalakat is használtam és nagyon pozitívan éltem meg ezt az egészet
  • A munkahelyemen már tisztázott,hogyha nem mindig vagyok 100%-os fitt akkor csak a felborult cukor tetézi az éjjeleimet
  • az ételeknél a mediterrán vonal csírái vannak meg,M hoz kellett alkalmazkodni-most kamasz,leredukáltam arra amit szeretne 
  • már komplett ételek állnak rendelkezésemre ch-kra lebontva
  • süti gyűjteményeim egy füzetben rendezve
  • otthon sokkal rendezettebb minden,külön diab szekrényünk is van-amit mindhárman használunk,merthogy mi is nagymértékben betartjuk a diétát:)
  • Nincs itthon 1 g kristálycukor se,porcukor se
  • Nincs fehér lisztünk se
  • Pici grízünk van
  • é sa hűtőben is saját helye van az Inzuknak és a 40%-os cukoroldatnak
  • ésa Doktornő-t nem bántva elfogadjuk,hogy ennyi..és nem több a diab ellátás,de ő mégis más mint a többi,szerintem maradunk a Tűzoltó Klinikán
  • kevesebb a toporgás éles helyzetekben
  • néha én-a hátteret nyújtó felnőtt-islátok szivárványt,egyre több szín megjelenik,nagyon örülök neki
  • nem veszek meg mindent amit ajánlanak,a bevált dolgok inkább
  • Update termékek kevesebbszer szerepelnek
  • Dobozolás?nem nyűg.Inkább:megszokás
  • Én magam is dobozolok,saját magam is figyelem
  • a számolás nem gond-amit soha nem gondoltam volna
  • van pót elem a vc mérőbe is és a mérlegbe is
  • 50x annyit beszéltem az elmúlt évben mint eddig:)
  • és a konyhában 80%-kal többet előfordultam mint 1 éve..
  • a boltokban biztosan 2x annyian löktek arrébb,hogy végre odaférjenek-mert olvastam az összetevőket
  • és szerintem a saját sk sütijeim igazán most finomabbak
  • és 50x többet porolódnak le az otthoni fitness gépek
  • tudatosabb élet
  • tervezettebb napirend
  • otthon pontosabban járó órák
  • éjjeli műszakra elfoglaltság neten,asztalon,csendes szobában
  • kórházi napokra van mobil net
  • és óriási előrelépés,hogy már többször egyedül számolhatta ki m az étkezéseket,mivel nem voltam mindig vele
  • jobban bírja már m a diab-megbeszéléseinket este 21 ó környékén
  • kevesebb a dühöngés,több a jobb nap
  • .
  • .
  • .
  • vérvételen:az essünk túl rajta,nem az ájuljunk el gyorsan mottó az érvényes
és igazán együtt tudunk élni ezzel a helyzettel....
Persze nem könnyű és anyagilag semmivel nem rózsásabb a helyzet ebben a diétában sem.Kihozzuk a legtöbbet amit ebből a helyzetből ki lehet.

Statisztikailag én nem értékelek.Mert a célom:azokhoz eljut az életérzés innen Sweethomeból akihez el kell jusson!

Indulunk tovább ebben a diabos-hullámvasúton.Egyszer fent,máskor lent.
És visszakanyarodva az első pár sorhoz...készült fotó a Székesegyházról!!!-is.Ráadásul láttam a szivárványt is!!!
Szeretném,ha megjelennének a szivárvány színei..azon vagyok!



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése