2014. augusztus 20., szerda

Dunántúli diab-napok



Reggelim.Zabkása fahéjas alma...Igazán kitart 10 óráig vele az ember..M mostanában diéta lightosan elvet vall,nem igazán akaródzik a dolog.....Így a példamutatás nem árt részemről...nekem kimondottan jót tesz az így étkezés!!Igenám de a HgbA1C-t M-nak nézik és napokon belül eredmény lesz....Az én zabkásám hasznos,de..az ő HgbA1C-je....most izgulok..

Még egy utolsó nyaralásra elutaztak a gyerekek,Apáznak,Nagyszülőznek....és kirándulnak....Dunántúlon.Üzikbe kapom:jó cukrok vannak!!!
Szerencsére minden flottul ment felkészülésben!A vendégfogadók is pozitívan vették az akadályt és étkezés tekintetében nagyon körültekintőek voltak.Szeretem ezt a hozzáállást,nagyon jólesik!
Lényegében felkészült nyaralás ez és sokadszori összecuccolás,már nagyon rutinszerűen megy nekünk.
A mai ebédet én készítettem 60 ch-ra nézve,mivel déli órákra érkeztek meg.

P telefonba:"ma jól ettem",városnézős programokkal annyit mentek,hogy M hipózott is..Tehát szuper,hogy nem tv-nézős Nagypapás-Apás nyaralás!!Holnap Ozorai vár,Simontornya és környéke..Kis történelmi áttekintés..nem is árt így iskolakezdés előtt...

Reggel nem állítom be az órát,kíváncsi vagyok mit hoz a napi rutin...-még3 napig megtehetem és Inzulinhoz állítom újra magam 6 30-kor szúrás...mikor már nem nyaralnak a gyerekek.Volt ismerősöm aki rámírt,hogy nem írtam a blogba tegnap?(mert nem olvasta..)

Bizony:Sweetmami szabin van,nincsenek itthon a gyerekek.




Jó vércukrot Mindenkinek!!!!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése