2014. augusztus 1., péntek

Hajnali,de most másképp

Na igen....Kűzdök az erőért már szó szerint...Hajnalban arra ébredni,hogy valamelyik gyerek hány...Már magam sem tudom ilyenkor hol vagyok..miért vagyok,vagyok-e egyáltalán.Még ilyenkor nem tudom a sötétben melyik szobából jönnek a hangok:Kék?Rózsaszín?Ha M hány,az nagyon nem jó....második hányás csomagolj..harmadik irány a kórház.Ha P..akkor ő mivel nem evő....órán belül kiszárad,László kórház a vége általában.P volt az,a hangok a rózsaszín szobából jöttek...Ugye,elég klassz volt az este:M 5.3-as cukra,jó pótvacsija-gondoltam akkor alszom végre egyet.Nem sikerült.Közben a hörcsög is arénázott,evakuáltam,hogy nyugi legyen a maradék pár órára reggelig.M-nak így mértem hajnali 3-kor cukrot:6.3.

P vega étrendje sem jön be?Este tojást evett-lehet arra is fóbiás???Vagy valami vírus lappang benne.Mindenesetre kapott tiszta ágyneműt..és időszerű lesz bekötni a kölcsönmosógépet.)

Amen.Tegnap eltapostam egy csigát,hallottam,hogy reccsent...Ott és akkor megálltam.Többször lejátszódott bennem ahogy a háza darabokra törik.Belül tudom:ez nekem nem volt véletlen...össze kell rakjam a csigaház puzzle darabjait,hogy újra szép,lakható "ház"legyen.

Most pedig indulás light-os reggelit keresni P-nak,ami nem hús-tiszteletben tartani a hét vegaságát,ami nem tojás,mert lehet az ártott hajnalban és a tej is kizárva,mert vannak pöttyök tejtermékek után...és ugye a sok nem szeretem dolog még.M már evett.Tökéletes cukival kelt:5.4.(Több Inzut nyom.Az alap:8.5-7.0-7.0-és 12)10 felett 1 egységgel növel,15 felett 2 egységgel.Jelenleg így működik.
Kell is mennem,mert kölcsöndoktornő lesz a mi háziorvosunk helyett és Inzuk kellenének utazás előtt,a készlet csak úgy teljes ha van nálunk mindig elegendő Inzulin!Ugye,mint tudjuk...

Tökéletes vércukrot mindenkinek!!!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése