2014. augusztus 18., hétfő

kontroll

Már szinte alig isszuk...szinte csak pótlásnak,ha kiegészítő ch kell vagy ha úton vagyunk,hogy egyszerűbb legyen megoldani.

Nálam minden nap karácsony!!!!Jelenleg ebből az újságból csipegetek..

M szinte 2 éves koráig anyatejet is kapott..talán késleltette a diabetes megjelenését???
Ma pont megkérdezték tőlem..és akkor ez csak úgy jött???Hogy lehet ez?-mármint a diabetes..

Az első bejegyzésre kattintva még most is érzem ami ott és akkor történt...
Csak úgy jött,igen..-nem kérdezett,hogy jöhet-e és hogy fel vagyunk-e rá készülve..

Ma már kontrollon profiként szereplés,minden a maga kerékvágásában...
HgbA1C-re a vér levéve..szerintem 25-én már tudjuk az eredményt..
Inzulin emelések sajnos,de holnaptól Malév SC-s edzések ma beszéltem az edzővel,általános jó állpotban megkezdheti...és az edzések száma is nő,heti 4 lesz,szeptembertől heti 5 és hétvégi meccsek.
Mind2 gyerek edzőtáborban lesz az utolsó héten..rávezetés a suliidőre..

Kontroll,10 perc,vérvétellel együtt 15 perc,időre behívtak,24 órás vizeletgyűjtés kapcsán már profi leszek ez a labor hogy várja el...-mindig tanulok valamit..
Kontroll ideje alatt 4x csörgött a Doktornő telefonja...(felvette)-és egy kis csecsemő is előjegyzésbe került.Bizony nem válogat ez a betegség....
Ma te holnap én.kb így.

A kamaszkor áldásosságáról említettem pár szót a Doktornőnek,de nem nyugtatott meg,"csak most jön a java"-idéztem amit mondott.A diétás ételek minimalizálása és a heves érzelmi kitörések kapcsán.

M részéről volt osztálytársas-mezes foci-buli,persze P-át is viszik-és kitűnően elvan a fiúkkal,jó kis csapat ez így!!!-mozgásáltal jobb vércukor...Köszi fiúk!!!

Zárszó:letolást kaptam amiért heti szinten nem mérek éjjeli-hajnali vércukrokat.
Mindenki mér éjjel vc-ot heti rendszerességgel????

Szivárványos szép napot holnapra jó vércukorral.
Ma nálam volt szivárvány,de egy pici felhő eltakarta.)




2 megjegyzés:

  1. Kedves Sweetmami!

    Amikor egyszer engem is letoltak miatta, utána én is elkezdtem hetente egyszer éjfélkor cukrot mérni, hajnali cukormérést nem kértek tőlem. Ha módosítani kellett az esti inzulinon, akkor mindig megmértem éjfélkor. Egy februári hajnalon volt Veronikának egy nagyon alacsony cukra, glukagon kittel és rohammentővel, azóta mindig megmérem éjfélkor, noha három hónapja már pumpások vagyunk...

    Nektek is nagyon jó cukrokat és hiperszuper HbA1c-t kívánok!!!

    Detti

    VálaszTörlés
  2. Köszönöm!!!!Beiktatom az éjszakai mérést!!!!!!Köszönöm!!!!

    VálaszTörlés