2014. augusztus 6., szerda

Utazásos előkészületek

A lila csupor olykor csudi finom dolgokat rejt.
Persze a középsőt szemeltem ki....de mi lesz belőle???

Pakolok,vásárolok,szervezek,vasalok,mosok,jegyet veszek,sminket készítek,ékszereket vadászok,cipő próba van,.....lakodalom.....sok rokonnal,vidéki,úgyhogy mustra a javából.Leginkább a diab oldalról érdekel most az egész,kis füzetben feljegyzeteltem az indulástól-péntek-az érkezésig-szerda du.mire lehet szükség,mit kell vinni ,mi az ami ott beszerezhető,lista leadva az ottani ch-k beszerzéséről,mire kell ott legyen már.Pécsi plázából,Updateből.

Mind2 gyerek kap egy zacskót abba szedik össze a ruhákat ,ebben már profik...ebbe nem szólok bele.Az utazáshozis okos megoldásokat választanak...gyakorlatuk van több órát utazgatni.Inzulinadást úgy oldottam meg,hogy átszállásos a busz és a köztes időben van a szúrás.Az ebéd éppen akkor ér,mikor indul a buszunk.

Orvosnál kiváltottam a pót inzukat.Kalandos történet...ÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁ!Majd egyszer megér egy blogbejegyzést.Egyrészt helyettes doki van,másrészt volt már velük nézeteltérésem diab téren,harmadrésztnem azt az Inzut írta fel amit szúr M.Negyedrészt visszamentem.....-finom voltam és nőies-ott aréna volt,de így de úgy...letisztáztuk.Felírta amit mondtam:)
De!
Nem írt rá adagolást.
A gyógyszertár nem adta ki,vagyis huza-vona árán egy pen-tollat kiadtak,mivel mondtam kell...UTAZUNK!!!!De jövő héten mehetek vissza a saját orvoshoz már és rendbeteszem most már ezt a ....receptesdit..mert hol nem jó kockát x-elnek ki a közgyógy miatt,adagolást elírnak,Inzu márkát módosítanak.Agyrém.Fél délelőtt nekem és bosszankodás!!!!

P nagyon várja..hogy lakodalom legyen.M nem stresszel ezen,csak a kiöltözés zavarja picit,de érdeklődött milyen ételek lesznek.Szerintem okosan megoldja a svédasztalt...Én a túlélésre játszom.

Ötlet a kisebb diabosoknak,persze ennyi banán nem árthat,sőt..K-vitaminnak tökéletes.Olyan kis édesek!
Megyek...ezer a teendő holnap utazás REGGEL....
Jó vércukrot mindenkinek!!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése