2014. szeptember 17., szerda

Edzésről hazafelé

Sze

re

ti...
Kicsit jól sikerült az edzés....3-as cukor...már a nem jól vagyok állapot...50 ch-t bepakolt...(!!!)21 órát írunk,"éhes voltam"-mondta.Egy jó óra telt el,jobban lett...22 órát írunk...Talán lehet aludni?

Miközben még elmesélte,hogy a gyorsforgalmin ment át,mert jött a busz...2 hónapig kísértem,hogy bejárjuk az útvonalat..minden jól menjen.2 hete jár egyedül...."már dudált az autó,de átértem"-mondta ő...Én tudom miről beszélt,ahol több mint 100km/h-val mennek az autók,kamionok,buszok....Nem őrizhetem...De azt is tudom én vigyázok a vércukorra,ennél többet tenni nem tudok érte.Magára kell vigyáznia.És tudom,nem a cukor a legfőbb ellenség a kamaszkorban!Ó jaj,meg vagyok ijedve.

Már az orvosira készülünk lelkiekben,hogy megadják a leigazolást....versenyek jönnek....
Kedden még kosárlabdás szülői lesz 20 15 kor-ami szintén óriási szervezést igényel,hiszen 16 30 tól még én is szülőit tartok.M edzésen,P nak balett nap és bizony mindenki mindenhol szerepelni akar,este 22 órás hazaérkezés a garantált,de azt még nem tudok ki hol merre hogyan.....Reggel 7 től munka lesz...néha maratonnak élem meg ami tényleg maraton!

(P óriási hiszti,nem nyeli le a c vitamin tbl-át)-se zöldség,se gyümölcs és már tbl se....Ilyenkor hálálkodom igazán,hogy nem ő a diabos!!!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése