2014. szeptember 12., péntek

Elengedés..önállóság..

Mindenképpen aktuális kép....Esőtánc,valaki????
Én,mint Sweetmami táncolgatok...táncolgatok....aki ismerős tudja,hogy bizony egész jól alakul a táncom a mihez képest....Van nehézség bőven!!!

Hétfőn oltás.Olyan nevű,amit még nem is hallottam,persze emlékeztető oltása is van...Na persze,kampányoltás.Már megkezdtem a lázadozásomat,még nem tudom mi lehet a vége.Hétfőig eldől,de valószínű be kell adnom a derekamat???(Engerix b oltás)Ki tud erről és valóban kötelező??????????????

Ma 5 nagyfiú az Arénában mozizik,ez M esetében.....kb 3 v. 4 étkezést jelent időben.Egy főétkezést,anyamentességet és önfegyelmet jelent.
Minden tervezett,de izgulok.P nak Sportág-választó,fellép a táncosokkal.Így az osztódás nem lehetséges.M egyedül megy a barátokkal mozizni az Arénába.Kezdődik.Jaj.

Amúgy ez az év lesz a leválás éve.Elkezdtem.Egyrészt fáradt vagyok.Másrészt megnőttek.M a diabbal boldogul,kell,hogy picit önálló legyen,hiszen 1 évig mindig vele voltam,mindenhol.P meg..eljött az idő,szoknia kell.Eddig pozitív minden.A lifttel egyedül megy,mert én lépcsőzöm ugye,így gyakorol.Ha van valami úgyis a lépcsőn vagyok...így megszokja.

M kísérletezik,hogy bejött a fizika-kémia óra.....nagyban műveli,tegnap is egy félrekísérlet volt..és úszott a vízben a konyha.....csak megkértem tűzzel ne!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Igen veszélyes a naponkéni diab-kísérlet is,de most..nagyon aktív a fiatalember!

Amikor segítséget adsz...azt visszakapod....Tulajdonképpen néha elég csak meghallgatni valakit....-aki segítségként csak azt várja hallgasd meg-és ötszörösen hálás lesz érte,s hamarosan kézzelfoghatóan visszakapod a törődést.
Mert nem anyagi vonatkozású a szeretet!!!Az mindenkiben benne van!!!!Élni kell vele,élni tudni kell vele!!!

Mindent elmondó kép...




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése