2014. szeptember 13., szombat

Lányos-fiús nap

Kamera a levegőben....Sportágválasztó-esős időben,de mégis élményekkel teli nap.

M és barátai az Arénában nagyon elvoltak.Fotók is készültek,mivel 6 fiú együtt ment-hát kellett bizonyíték,hogy tényleg ott jártak és akkor...Tervezett volt és ez az 5 fiú napi szinten ismeri M napirendjét,így nem gond nekik egy déli vc mérés és Inzulinadás,tudják,hogy idő van!!!!

Lényeg a lényeg vacsi előtt a vc:8-as.Tehát ez jó.Végülis csak este 7 után találkoztam M-nal,mert a sportágválasztó sokáig tartott,a táncfellépés P-nak későn volt.M még Apukájával beiktatott egy Honvéd meccset.Tartalmas nap volt,Ja,a vacsi otthon M-t várta 50 ch,mosolygós smile-fej üzenettel.

Gratula M!!!!Mert nagyon szépen csináltad a mai napot,holott az 5 fiú gondolom nem keveset evett melletted!!!!!

P boldog volt.Egyrészt mert lányos nap volt.Másrészt mert Kira a ló nagyon bejött neki!Imádja.És simizte is!!


Otthon "csak"Yoda van,de imádjuk őt is és a hal Emet Jay Simson..őt is.Yoda karmai???De van gipsz kaparója is és mégis ....már lakkozni lehetne...De nagyon-nagyon cuki!És ha kekszet kap...hát..beleremeg.Ritkán kap.Igazán mediterrán diétát tart!Ügyes.

Rubint Réka és Norbi is itt járt,jó buli volt a Sportválasztó.
Sok sportág.Sok ember,mozgás és minden egyéb.P élvezte.Nem büféztünk,otthonról vittünk enni,innivalót.Már megszoktuk.És jó is ez így!

Én is élveztem a napot-mégha volt is benne spontán szervezés-beszélgettem sportos emberekkel,M régi karate edzőivel....ott volt a Kosárlabdacsapat képviselet is,és a Szac edző is üdvözölt,akivel munkakapcsolatom van,és bizony jó valahová tartozni...

M eközben önállóan élte életét.Mert ugye mint írtam-kezdem őket fokozatosan leválasztani...tapasztaljon.
Apropó.

Reggel én is lifttel utaztam-véletlenül,vagy vonzás törvénye értelmében mennem kellett??

P és én a liftben,lift félúton megállt.P pánikolt.Kiabált.Én rezzenéstelen megnyomva a földszínt gombot cselekedtem.A lift elindult.Nos,ez a helyzet,ha egyedül szorul be P....Itt kell legyen a lélekjelenlét,a tapasztalat.Hát..feladat adott.

Holnap Havanna játszóház P-val.Tudatos lányos nap megint.
Reggel ebédösszedobás,hogy időre készen legyen...menni fog,kb 6 előtt kelek megint,pedig vasárnap lesz....

Az én vércukrom jó:3.8,a Tied?
Néha méresd meg!!!
Miláné 4.8 pótvacsikor.Boldogság.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése