2014. szeptember 11., csütörtök

Nyalóka kontra kolbász

Csak egy jó tipp,a facebookról,nagyon-nagyon-csempészhető finomságok,picit mutatós formában...
Könnyű ch-t számolni,ha azonos űrtartalommal bír a muffinsütő kis rekesze.

Tegnap felhívtak,s megköszönték,hogy segítettem diab ügyben.
Megint egy pipa,szeretem!

Mivel sokan vannak a családban,így szerintem itt a legtalálóbb a köszöntés és lényegi rész:mérséklettel a virághoz kapott csokoládéval,1 nap egy....elmélettel!!


Rubint R Zizije-a kedvencem-és a napokban láttam Rékánál egy posztolt képet,hogy Zizmike kicsent a szatyorból kolbászt miközben autóval mentek haza a vásárlásból.....Mosolyogtam.
De mikor a gyerekeim egy Aldis bevásárlásnál ugye értelem szerint nyalókát nem!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!-de kolbászt kérnek és azt kóstolgatják az utcán....
Amúgy igen,elmegy kategória-összetevők alapján-és igen a nyalókánál ezerszer jobban jártak!

Köszi Zizmike!!!!

Szép és esőmentes napot......jó vércukorral!!!!



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése