2014. szeptember 3., szerda

Választhatóság

Már kell-email,sms,telefon-,úton-útfélen.Kontroll M-nal az értékekről.Felborult ám.Hipózgatás..most kezdjük visszavenni az Inzut.Edzésre nem tudott menni 3-as cukrokkal....Vergődés.Rossz közérzettel párosult.Nem jó.

P tisu edzésre jelentkezett,még szerdánként.Simán feltette a kezét.Ez plusz feladat-anyagi nekem-neki meg szerdánként 7-fél 9 ig.Azért nem gyenge a kiscsaj.Tisu..nézz utána,speciális akrobatika!!!

M ebédje a suliban.Nem volt hétfőn..elmaradt,nem tették ki,hibázás,új ember stb.
Másnap bementem,rendbetettem.M megkért ne műsorozzak.Amúgy se tettem volna.Fejlődtem ennyit egy év alatt!!!
Másnap volt ebéd....Elméletben,és gyakorlatban is havi étlap jött emailen a konyháról.Finom ebédek a héten..Pozitivizmus!!

Visszavétel az Inzulinból..ez nagyon jó,rendszeres mozgás....jobb vc-ok,csak most átállni kell,ez picit nehéz.A szervezet megviselődik!(és a környezet is)
Óriási türelem kell!
Hullámvasút a javából.

Lényegében nem tudom most mi lesz így a versenysporttal,1-1 nap kimarad az edzésekből,de a lelkesedés megvan és minden egyéb-felszerelés,idő stb.
Én az ügyön vagyok,lelki támasza vagyok-mert az kell-és továbbra is kiállok mellette!!!

Most nem könnyű a diab élet M-nal!!!
P-val sem egyszerű..a nem evése miatt az évnyitón sem bírta...rosszul lett,és mit eszik?Pufi rízst,ez a legújabb menüje.

Beszélgettem...és figyelem a mondatokat...ki hogy él,mit tart fontosnak.Sok ember a külső jegyeket tartja minőségnek,amit lát,a márkát...az autó fényezését,a 3x gyorsabb telefonját...a digitálisan vezérelt ébresztőjét,a legújabb táska divatot....
A legminőségibb érzés pedig:a belső nyugalom,az egészség és a szeretet.
Jó másokkal beszélni....mert tudom....értékes pillanatok addig vannak,amig önmagunk lehetünk,nem másnak megfelelve,otthonunkban és nem klinikákat járva...és együtt lehetünk azokkal,akik fontosak nekünk.

a minőség=az egészséggel.
Nem mérhető pénzben!
A betegség nem válogat,csak úgy jön...
A minőség belülről fakad,ami Te magad vagy.

Ha más vagy,mint a többi ember...azt csak becsüld meg,önmagad légy!
Sikerült több ízben válaszút elé állítanom embereket.
Mozgólépcső vagy lépcső,lefelé is és felfelé is.
Meglepő,de óriási megtorpanás volt részükről!!!
A megszokott mozgólépcső lett volna az egyértelmű döntés.De!Kíváncsiság talán és a változtatás lehetősége!!!!!-a másik nehezebbik utat választották-semmi megeröltetés nélkül.

Óriási,hogy mennyire mechanikusan egysíkúak vagyunk,a választható út közül is mindig csak a megszokott,a könnyebb.
És ugyanez az étkezésben.
Teszteltem,persze.-élvezem:)

Cukros ételek,italok.A döntés az övé.Persze felkínálom a szokásos körmondatomat.
És a döntés:cukros üdítő és egészségtelen étel.

Ezt már a saját gyerekeimnél nem játszhatom el.
Náluk már tudatos,beépült,érthető,világos,nem téma...

Valahogy kimozdítható az ember a megszokott világából,de óriási energia és elhatározás kérdése.

A diabos élet másodpercek töredéke alatt rendeltetett így.Így csináld!
Hatalmas eredményekkel!Az élet számos területén alkalmazva!

Nos,ha lépcső és mozgólépcső elé keveredsz.Hogy döntessz?????

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése