2014. október 21., kedd

Ambivalencia

Tegnap...rosszkor lenni rossz helyen....Kb így éreztem magam..és mikor még szabad lett előttem az út sem szabadultam a gondolattól....Egy újraélesztésbe cseppentem bele.Pár perce történhetett az egész gázolás.....akár én is lehettem volna....ha pár perccel előbb indulok...Ez az érzés nem hagy nyugodni.Látni,ahogy kűzdenek valakiért,méterekre tőle..és nem tehetsz semmit,más út nincs,ott vagy,a helyzetbe,és időre menned kell.Percekig,mert rendőri irányítással mehetsz csak át az úttesten a forgalom miatt.Ambivalens érzésekkel érkeztem meg a célállomásomra,ahol viszont hatalamas szeretettel vártak...egy sporttagozatos iskolába.


Egyenruha,fegyelem,szabályok és csupa mozgás.Intenzíven,minden nap!Szervezetten.Jó volt ott lenni,látva,hogy élvezik a mozgás minden percét.P-nak lehetősége lenne bekerülni ide,felsőben.Bár alkalmassági után!

Nem láttam közöttük túlsúlyos gyermeket,aki pocakosabb is,az is bírta az edzést!Gondolom a mindennapos erőnlét miatt!

Itt kiválogatták a gyerekeket a tagozat miatt van módjuk erre.
Viszont így beteg gyermek sem jár ide,tehát óriási szerencse lehetne pl az,vagy tehetség-ha pl egy diabos bekerülhetne egy ilyen iskolába.

Holott M az élő példa:napi edzés mellett is lehet élni pennel,versenyezni pen mellett,alatt,között,után:)



Ui:az esti hírpercekben olvastam aztán,hogy a gázolás kapcsán az ember életét vesztette.

Vigyázzunk egymásra!!!!

Jó vércukrot kívánok,az eső és a vele érkező front mellett is!!!!!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése