2014. október 6., hétfő

Bobajka,most lányos színben:)

'ALA HÉTFŐN:          Leigazolás első fele pipa.Most jön majd az orvosi.A Kosárlabda  Szövetség részéről mehet a dolog.

Mivel P kísért el,azaz M foci bajnokságon volt(kerületin)így P-ért nekem kellett menni:)-szóval csajos belvárosozás volt...a suliból rajz szakkörről csaltam el,mert versenyfelkészítésen van éppen...

8.9 ch/db.Málnahabkrémes tortaszelet.

Bobajka cukrászda.

P Milka csokisat evett,a fotót nem találom:)

Holnap vércukorcsökkentő nap lesz,annyi mozgással...mindenki lót-fut majd.......munka,tanulás,úszás,balett,kosár-suli,kosár-Malév,nekem könyvtár-határidős!!-és   az egyéb.
A diab -kezelés alapja a mozgás.(is).Az oviban is torna nap a gyerekeknek....Mozgásra fel!

Ui:A Bobajka cukrászda nem olcsó,nem kell arra gondolni,hogy törzsvevők vagyunk.De!Ritkán igenis beleférhet egy finom,jó süti..a blogon látható,hogy sütök én is,de egy csigalépcsőn felvezető lépcső,egy kellemes hely,egy válassz amit akarsz érzés...belefér egy diabos étkezésbe,pénztárcába is!!!!!Másik ajánlatom:Ecseri úti Diab Abc-cukrászsütijei,fagyik.Na ha ettél finomat!!!!Chips,kóla helyett gondoltam.Becserélhető,ajánlom meleg szívvel.:)



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése