2014. október 5., vasárnap

Diab-út



8.7 ch/db.Kókuszos brownie

Mascarpones capuccino-golyó,1.3 ch/db.De óvatosan kalóriaértéke viszont magas!Mindig a mérték az érték!
Erről jut eszembe,bizony már tényleg Sweetmami lettem.
Leginkább olyan emberekkel találom meg a hangot,aki hasonlóképpen fontosnak tartja az egészséget mint én,szeret segíteni másokon és kb.az életben is mintát ad...(táplálkozás,szemlélet)

Sokan csak tág szemekkel fogadják hol nem nézik a blogomat.Engem a statisztika nem érdekel,de íme-van ilyen..Indonézia:)pl.

és azért olvassák....olvassák és olvassák...)

Egy mai érdekes diab-találkozó-vacsin voltam.Nagyon finom ételt szolgáltak fel,kellemes beszélgetéssel,de tény valóban mintha felhúztak volna.Már sok lehettem,sőt az voltam.

Amikor életed részévé válik valami,amit nem tudsz letenni,ami már örökre ott lesz és változtatnod kell,mert nem megy másképp...és jól kell csináld..akkor már nincs mit tenni,változol,teszed a dolgod,olvasol és igen ebben a témában leszel otthon.
Nekem minden nap csinálnom kell,előteremteni,beszerezni,lejáratot nézni,határozatot vinni,kikérni,kontrollálni,kicserélni,pótolni,és megteremteni a legoptimálisabb dolgokat hozzá-a jó HgbA1 C-ért.

Igen,lehet,hogy mellette nem tűnik úgy,hogy élek is,de bizony a mérleg nyelve a legfontosabb dolog felé billen és ő a gyerekem/gyerekeim.Nincs az az utazás,buli,amit becserélnék értük.

Van a környezetemben pár emberke,akinek nincs gyereke...Én tudom milyen Értékeim vannak!
És a diab életünkben már annyit kaptunk,annyi emberrel megismerkedtünk és ha nem írok:jelzik/jelzitek mi van.....
Megkerestek az este Meridián méréssel kapcsolatban....egyelőre biztosan állítom,hogy nem ugrok fejest ismeretlen dolgokba.Csupán figyelmes ajánlattéttel...de én szeretem körbejárni a dolgokat...-most még a gondolat sem foglalkoztat.

Azt tudom,hogy beszélgetve emberekkel M összeteheti a kezét,mert welness szállodába illő módon ellátom a diab-ját,és kutatok,tudok mindent(...),kiharcolok neki minden olyat ami jár,és a sportban maximálisan támogatom,esti masszázst kap és hőkezelést ha szükséges.És igen tudom melyik napszakban milyen ch kell,intenzív sporthoz milyen ch való és mennyi és tudtam orvost,kórházat váltani....
Holnap Bobajka..P ki nem bírja,hogy ő ne jusson el most oda,mert M-t is elvittem.Cukormentes,naná,a tisura csimpaszkodni nem is lenne jó pár grammal többel...És igen,egyre inkább ő is áttér,-bár nem nehéz az én ráhatásom segítségével.Amikor már a Hörcsög is cukormentes-,gluténmentes kekszet kap....:)-de szereti!!!

Jaj,boldog ember vagyok!!!!Tényleg érzem,hogy Sweetmamivá érettem.Hosszú munka volt,de már  részem...-amúgy sokminden más témában is nyitott vagyok!-csak mutatni kell irányomba,hogy érdekel amit mondok!Az egészségmegőrzés,prevenció mindig hasznos,azért ha figyel valaki arra amit mondok:lehet előnyére válhat.

A lépcsőzést a gyerekeimen kívül nem utánozza senki-csak ha rossz a lift-,tehát minden nem másolódik,de a környezetemben már vannak emberek akik lúgos vizet isznak,és van,aki citromos vizet....akár magától is rájöhetett,vagy olvasott,vagy egyszerűen jólesik.A diabos gyerek előtt azért nem árt egy példamutatás,mert az ő életük csak most kezdődik majd el..amikor elengedjük a kezüket és nézzük mi az amit tőlünk látott,amit mutattunk neki,amiből táplálkozni tud..mert az lesz a minta..az ő hosszú DIAB-útjukon!

Jó vércukrot mindenkinek!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése