2014. október 31., péntek

Diós -zabpelyhes golyó

Maradékokból állt össze egy netes recept volt a kiindulás,de 1 bögre gyümölcs helyett 1 kis üveg körte befőttet használtam,még Nagyim készítette M-nak,édesítőszerrel tette el:)
Diós-zabpelyhes golyók
  • 150 g zabpehely
  • 154 g darált dió-ennyi volt itthon:)
  • 1 ek mézpótló,
  • 5 dkg diab lekvár
  • 1 kis üveg körte kompót-200g-leve nélkül használtam,körtét összenyomva villával.
Összekevertem és tettem bele 2 ek Eritritolt.

Vízes kézzel golyókat formáztam és Holland kakaóporba forgattam a felét.

Kiváló a dió miatt,a zab miatt jó ch és bizony 5.5 ch/db.Kiválóan számolható vele egy ebéd utáni desszert:)
Nagyon egyszerű és gyorsan elkészül!
Az összes ch tartalma 155.4 ch.28 db golyót készítettem.Így 5.5 ch/db lett egy golyó.
A kakaó fanyar íze és a dió találkozása:hmmmm,jobb kedv garantált!!!!!




2 megjegyzés:

  1. Diabetikus édesség méz helyett,Diabet nevezetű készítmény.250 g Tescoban is kapható,vagy diétás boltokban.Fruktózzal és édesítőszerrel készült.Én lemértem ,nekem 1ek 10 ch.Nem éppen jó ch-s,de mézeskalácshoz is ezt használtam tavaly és tényleg méz íze van és remekül lehet vele dolgozni.

    VálaszTörlés