2014. október 3., péntek

Kosárlabda Szövetség

Én átbogarásztam.....:)

16 ch Isteni finom tortaszelet..hm...

Sütizés,cukormentesen...

a Bobajkában...
nyitvatartás...


Kosárlabda Szövetségben jártunk.Persze lemaradtunk..mert 16 óráig vannak pénteken a beharangozott 18 helyett,de ismétlés a ...szóval a tudás anyja....hétfőn újra,ugyanott....
Végülis a papírt már bentfogták csak fizetni kell és irány a sportorvosi..valamikor a jövő héten....
Ezeken a fázisokon át kell esni,persze fizetősek!!!!
A különóra mindig pénz....jó cipő kell,tiszta ruha,tisztálkodási felszerelések,jó ch-k,jó víz,-ásványvíz és vitaminok.És jó időbeosztás,hogy a tanulás is menjen.

Sokszor nem értem a szülőket...nem áldoznak a gyerekeikre....

Ja igen,az én időmből is elvesz a gyerek,az én pénzemből is,mert jóval kevesebb jut nekem,de eddig eljutottunk,hogy versenyezhet.És ez jó dolog,sőt diabosan:dícséretes!!!

P megtudta,hogy Bobajkáztunk..persze hétfőn ő akar velem visszajönni a Szövetségbe,mert onnan 2 buszmegállónyira van a Bobajka....

Mindenkinek jó vércukrot!!!

Ui:iskolai futóverseny,2014 m lefutása.M 6.helyezés,ezt még jutalmazzák:):)P elsőként ért célba!Nézzük csak meg a métereket,nagy teljesítmény!!!Büszke vagyok rájuk.M nak remekül csomagoltam a ch-kat,bár becsúsztak hipók de mindig kompenzált...egész nap mozgás volt megállás nélkül!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése