2014. október 10., péntek

Krízis

Rövid leszek és tömör:elegem van!!!!!


Picit bővebben:nagyon.


Falramászok......lassan sikerül is,pedig még nem próbáltam.

Diab türelmi korszakom végéhez közeledek.Nincs olyan,hogy valami stimmeljen.A kontrollon én kb 12 percet vagyok bent M-nal abból úgy 5 perc a telefonfelvétel,marad 10 perc ami a kg és magasságmérés,diab füzetecske tanulmánya.És már mehetünk is ki..jön a következő beteg.nekem ez már nem tetszik.A legutóbbi kontrollon nem írt fel a Dr.nő semmit,mondván majd a háziorvos.Másnap-fontos infó-közölte a háziorvos,ő nem írhat fel cukoroldatot ugye,csak a szakorvos.A Doktornő áthárította a háziorvosra aki fel sem írhat ilyet!-még mindig nincs 40%-os cukoroldat,pedig ami van a hűtőben ugye vészhelyzetre az lejárt augusztusban!!!!!!!!
Aggályos mindig,hogy nem jól írják fel az adagolást a receptre.Így 2 kanyar-ha nem 3-mire valami lesz a recepttel,ugye ez nekem mind idő,sorbanállás és idő.....
A gyógyszertárban nem figyelnek a helyes inzulin kiadásra,dobozostól kell,hogy kiadják és én megnézek minden ampullát ott,törött-e,mert otthonról már nem cserélik vissza!!!!!!!!Szóval már tudják.....hogyan kell szakszerűen kiadni(nekem)
Aztán.....de nem sorolom-biztos csak én vagyok ilyen szerencsétlen...
Ami igazán a biztosítékot kiütötte nálam.A szakorvosi javaslat lejárt,én a friss diabos szülő sejtésem se volt,hogy nem szólnak,hogy azt újítani kell évente!!!!!Nos amikor kontorollon voltunk ott sem szólt a Doktornő,senki.....(bizti ez az én hanyagságom)..
Tény,hogy lejárt a javaslat,nem tudtak úgy felírni se stixet,se Inzulint,hogy normális időre elég legyen.S-O-S-ben telefonon egyeztetve kértem szakorvosi javaslatot és otthonról emailt is írtam.Szóban és írásban is megtettem.
Igenám,de:
Actrapid Inzulint írt fel az Orvos nekem azt a receptet írta ki a háziorvos,holott m életében nem szúrt Actrapidot,Humulin R a napi 3x-i "csemegéje".
A betegjogi képviselő jutott már eszembe...hogy lehet ekkorát hibázni.A háziorvos mentette a menthetőt,mindenki leterhelt.....hibázhatunk.
Rendben,ez így van.
De!
De!
De!
Ebben nem szabad-na-hibázni.
Emberéletekről beszélünk.
Jelen esetben a fiamról.

...és nem azon agyalok,hogy m nem diétázik,mert kamasz a drága,vagy a beevésen....már azon agyalok:hogy élem túl a diabot??!!!!

Nyelem le a dolgokat,nyelem le.....
Meddig???

Imádkozom,valami történjen,hogy ezt a szót,hogy diabetes kitörölhessem az életemből.

Egy ismerősöm nem értette miért vagyok agyrém a diab miatt...Amikor reggel,délben,este,éjjel ügyeletes vagy és nem kapcsolhatsz ki,amikor a gyerek alap 8 étkezést eszik és a sport miatt még plusz 3-szor-és ezt te vásárolod meg,teremted elő rá a pénzt és készíted el,grammra számolva és amikor szaroznak az inzu adagokkal a rendelőben és nem stimmel semmi és amikor a gyerek nem visz magával elég Inzut és csak fél adagot tud benyomni..és amikor este 21-kor lesz vége az edzésnek és még haza kell utazzon..és amikor közli,hogy hagyjam békén a fűszereimmel és a zöldségeimmel,és nem eszi meg az ebédet,amikor....19-20-as cukornál zakatol az agyad:most mi lesz?most mi lesz?......és látod hónap végén,hogy ajaj,ch kell,de miből?

Csak tömör összefoglalás.Egyedül vagyok.Mindenre.

Az egyik ismerősöm-aki napi szinten tapasztal,lát,érez dolgokat velem kapcsolatban ma azt mondta:ő nem tudná ezt csinálni háttérbázis nélkül.

Én sem tudom hogy csinálom.
Talán a válasz:a szeretet erejével.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése