2014. október 8., szerda

Sütőtökös muffin

Esti sütés???
Hm,terjeng a muffin-illat...
Sebaj...
Szellőztetés...
Közben Telihold-nézés,ami gyönyörű.
A muffin meg finom,a Sweetmami faces oldalon találtam a receptet-Sz.N sk-.

Sütőtökös muffin

  • 200 gr sütőtök,én 337 gr-ból készítettem:)-100g/16.5 ch,így 55.6 ch lett a sütőtök.
  • 2 tojás
  • édesítő-nekem Eritritol tetszés szerint
  • 1 dl étolaj-nekem kókuszzsír
  • 0.5 dl tej-2.5 ch
  • 1 cs sütőpor
  • fahéj
  • 75 gr teljes kiőrlésű liszt 100gr/60 ch-így 45 ch lett a liszt
  • 75 gr tönköly liszt 100gr/63.9 ch-így 48 ch lett a liszt.
Összesen 151.1 ch lett,a 12 db-os muffinsütőben készült,így 151.1:12 db=12.5ch/db muffin.

Pici vizet tettem még a tésztához,mert több sütőtökkel dolgoztam.

Finom lett.
Könyvtárban voltam,hozok majd pár érdekességet olvasataimból:)

Jó vércukrot mindenkinek!!!!
Ui:megtaláltam a Milka-szeletes torta fotót,amit egyik nap nem:)Íme:cukormentes,gluténmentes!-a csajos,belvárosi csavargós napon.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése