2014. október 11., szombat

Sweet-hétvége

Pont ez az arckifejezésem...

pontosan így művelem...

Ez a wow állapot,mikor már készen van,ch-számolva...-nézd az arcom:)

Még nekiállok a palacsintának....az almás pitének és szilvás sütit is tervezek,és P waffelt kért.Ha azt nézzük csupa édes ch....házi kivitelben.De mégis hazai és grammra számolva,ma kipipálom,hogy holnap pihenés legyen.....

Könyvtári könyveim is várnak....határidős-még van 2 hetem rá..haladok,s ezáltal jobban is vagyok-:)

Kávészünet......
csak így grammra pontos a mérésem:)

szilvás lepény-bár savasít a szilva,de mással ellensúlyozva jó ch-nak bizonyul.100gr/13 ch.

Ízletes lett:13.75ch/szelet.

Almás 12.5ch/szelet.
  • Az alap tészta:300 gr teljes kiőrlésű liszt 100gr/60 ch.
  • 15 dkg vaj
  • 1 cs sütőpor 3-4 ek tejföl,só.
  • Tetejére fahéjas alma,illetve szilva.Eritrittel kevertem a fahéjat!
az alma 100gr/7 ch.


Palacsintán is túl,24 db lett.2 féle liszttel dolgoztam.Teljes kiőrlésű és tönköly.300-200 gr arányban.1 palacsinta 13.07 ch lett.

Tökéletes lesz tízóraira,T1 és U1 kezelhető vele+töltelék.


Lement a nap persze mire végeztem,nulla pihenővel.Délelőtt mostam,bolt is volt....
megfontolandó.1-2 grammról beszélünk.Nem 1-2 tábláról!!!!:)

Hamarosan jövök azzal hogyan éld túl,amit már azt hiszed nem lehet:)-én ebben nagyon jó vagyok.2 perces regenerációk és 1-2 napos is,de van ami csak hónapokban mérhető.Időt kell adni magunknak!Néha nem árt túlélni-mondjuk a diabot...

M tervezetten pihent,jó  cukrokkal,10 alattiak.Egyetlen 10.5-ös volt 21 órakor.De semmi mozgással ez még szuper eredmény.Ma meccs is volt,Forma 1 is volt...és diéta zöldségek hol vannak????Ch-evészet az van számolva,de messze a diétától.Egyelőre kamasz-diabos Fiú.....csiszoljuk-csiszoljuk:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése