2014. október 29., szerda

Szabadságon,mégis diab háttérrel

Szerintem minden Macskánál itt az idő...ennie KELL!Hát nem édesek?
A héten nincsenek gyerekek velem...nehéz így időt tartani,minden csúszkál,van,hogy kimaradt étkezés nekem-nem jutott eszembe.Persze nem tett jót.Kell az időhöz kötött étkezés,na persze diabosan aránylag merev szabályokkal,diab nélkül nem elfelejteni az evést!
...a másik kis oroszlánom hol van?És igen,én egyedüli felnőttként bandukolok,de maga a bölcselet nagyon igaz.Elutazásuk is ezt szolgálja.Elvágni azt a bizonyos szimbiózist.Picit nélkülük és picit nélkülem:)
Néha..ez jut eszembe a diabról....A Diabetes napra meghívtak egy csoportos beszélgetésre.Nagyon jólesett.Kérdezték,hogy ott lennék-e aktív résztvevő egy beszélgetésben.Igent mondtam!Ott legalább hallgatnak,ott lehet beszélni és nem intenek le...ugyan már..nem unod még ezt a diab-témát??
Én,aki a szürkeséget kedvelem ha színekről van szó,most néha keresem már a színeket...szeretnék egyszer egy ilyen lépcsőt magamnak.És aki már a színek után sóvárog..az jó úton jár.....

Diab hírek-képek nélkül-telefonon érkeznek.Egyelőre minden jó és a vc-ok is 10 alattiak!!!M nak hiányzik az edzés,ez pedig jó hír....ha pénteken minden úgy alakul,akár már mehet is:)

Találtam valamit...és nagyon-nagyon.....Mágneses falfesték,bár horror az ára,de ez lesz a csupasz fehér falamra a megoldás..rengeteg a fotóm..és így másfél év diab után már kezdek magamhoztérni....a más életbe beleszoktunk,már jöhetnek újra a fotók,a fotózás a hobbim.Jobban leszek.Bár még kölcsön sd-kártyával működik a fotógépem,de igyekszem azt is orvosolni.Hatalmas meglepit tervezek magamnak,olyan masnis dolog érkezik majd:)-az edzés,tánc ruhák örömére:)-és az én derekam,hátam örömére.2 hónap után megérdemlem a nagy dobozban lévő meglepit...napi edzések,heti 3 táncruha és a napi egyéb ruhaneműk....

Ígértem diab anyukáknak-,apukáknak a nehéz időszakokra "hogyan éljük túl" bejegyzést.....és a gyerekeknek" Micimackós törénetet a lila csuporról" diab nyelven...Készül a 2 bejegyzés-elvégre szabin vagyok:)
Ki tudja hová vezet a "nyílas út?"Ahol nyilakkal találsz A pontból B pontba?????Na oda megyek most de előtte a nagy masnis ajándékomat rendezem le egy Hipermarketbe.Jó vércukrot mindenkinek!(vidéken M-nál jó vc van reggel)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése