2014. október 19., vasárnap

Tejfölös csodabogár

Kerek,süti és ehető-akár..ha jó a vércukor.
  • Tejfölös csodabogár
  • 200 gr liszt 
  • 1 sütőpor
  • 2 tojás
  • 30 dkg "cukor"
  • 2 kis pohár tejföl,én kefírrel készítettem:)
  • 10 dkg csokireszelék,én ennek híján kókuszreszeléket kevertem össze fahéjjal,Eritritollal,azzal szórtam meg-felhasználva a mentás kókuszgolyóból megmaradtakat..
180 fokon 35-40 percig sült.1 szelet süti 11,08 ch lett.

Én reggelinek el tudom képzelni,pici lekvárral.Hm.


A délutáni kosárlabdázás a lakótelepen aranyat ér!!!!Ezt apával teszi rendszerint....ilyenkor a cukitáskában az uzsi 1-2(15 órás és a 16 30-as)

P és M víg vasárnapja nem jöhetne létre..ha nincs a vasárnap-és M részéről ha nincs jó cuki,akkor a víg vasárnap nem éppen lenne víg.
...és P biciklivel esése miatt hamar végetért a vércukor csökkentő sportolás...,maradt a napsütés ,de bentről...

Közben ketós és paleós hozzászólásokat,cikkeket nézek...lényegében szent meggyőződésem:egyiket sem fogom követni,hanem a lehető legjobb szénhidrátból állítom össze az ételeket.A fehérje és a zsírok jó arányában.Ebből soha nem lesz baj.M étrendjén jól lemérhető melyik étel hogyan reagál...nekem ez elég,hogy megnyugodjak.Mellette Varga-gomba,c-vitamin és d-vitamin,elvétve búzafű kapszula és a lúgos víz az,ami beépített az étkezésünkbe.A lúgosító teáról még csak most fogok olvasni..addig nem használom amíg nem győződtem meg arról,hogy mire is hat és hogyan.

És hogy miért 17 órára kértem időpontot M-nak a fodrászhoz?Mert ez is diab-napjához tartozik.Akkor éppen nem szúr,akkor éppen nincs étkezés..és nyugiban,lazán lehet.Hát,ezért.

Jó vércukrot mindenkinek!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése