2014. október 1., szerda

Tűzriadó:)

Kb ez a való életben is így van-állandó mozgás  nálunk sweethomeban-ha nem:annak jelei vannak,a vércukorban azonnal!


Kezdetek..
Azóta a Malév serdülőknél zajlik a leigazolás.Óriási!Az edző érti miről beszélek és igen,támogat benne.nyílt lapokkal "játszunk"megmondja hogyan,miképp juthat a pályára M.Annyira boldogság ez!Hogy elfogadják így is M-t,ez hatalmas dolog....kockáztatom:hiányozna a csapatból ha nem lenne ott.Sokat tanult már most és egyre feljebb megy,mert AKAR!!!!Ő állt elém,hogy igen nem megy a bográcsozásra menjek el vele a Szövetségbe intézni ezt-azt.Mert akarja,mindenáron!Eddig el kell jutni.

Nos.Ronda és finom.
Egy updates oldalról koppintottam le.
Túró és puding egyvelege.Olyasmi,mint a túró rudi.
P azt mondta ez finom!!!!
Kiváló nasinak.
A puding 9 ch és 1 ch túróval egy kis étkezés.Szerintem nagyon jó!

M ínyencebb ennél,de próbát mindenképpen megér-mostanában édességfaló a drága....

Van izgulnivaló mostanában,én tűzriadóra ébredtem ma-elaludtam,azaz visszaaludtam-de a biológiai órám jelzett egy szaggatott csengetést-hosszan tartott- és ugrás...Hallottam a csengetést,és helyzet volt,már kiugrottam menteni mindent.....alapból,mire észrevettem,hogy nyugi van,reggel van,csak éppen nem lesz annyi időm-mert visszaaludtam.
vész nincs...azért tényleg minden fejben dől el....de örültem,hogy mégsem a reggeli mentéssel kellett foglalkozzam.Amúgy első gondolatom a 2 gyerek volt,a második a teljes diab-felszerelés,a harmadik a hörcsög..aztán itt kaptam észbe....nincs riadó.(a gyerekek azt mondták ha fel mertem volna ébreszteni őket............:)))))))))))))))

P közölte mikor vittem tisu edzésre,hogy ő bizony valami gyümölcsöt meg fog kóstolni....mert érzi,hogy valami kellene,ami vitamin.Várom a fejleményeket ez ügyben-mostanság már a vitaminbogyókat sem eszi meg!!!!Semmit!Full üres a vitaminraktára.

Összehalásztam őket edzésekről,21 órára értünk haza.
Mindenféle fortély van otthon,diabra nézve is és egyébként is.Még versmondás,még egy kis hegyezés,állatkák etetése...zuhany...beszélgetés és alvás.....
Kérdezem én:tedd/tegye a szívére a kezét:ma mit tett gyermeke egészségéért?és tett valamit azért,hogy jobb élete legyen?Akár saját egészségéért?

Én ezen a napon lépcsőztem eleget ahányszor elindultam otthonról és hazatértem,kipróbáltam a csoda-nasit,ami eltelített és tényleg nem kellett a cukros nasi,a gyerekeimet elláttam,M-t edzésügyileg perfekt,P ma teljes kiőrlésű zsömit vitt tízóraira-felét ette meg-és diab kekszet és ropit-tönkölybúzásat.
Ma motiváltam magam könyvből,pár emailt váltottam hozzám közel állókkal és meghallgattam egy riportot diab-ügyben.
Közben elláttam a munkám,igazán fűszerezve,és szerintem leápoltam mind2 gyerekem,az egyik kék-zöld foltos az új koreográfiától,a másik megkapja tőlem az edzés utáni masszázst  és hőkezelést.

Este lett?Na igen...elég volt mára:)
Már csak jó vércukrot kívánok mindenkinek!

Ui:kaptam egy felkérést beszélgetésre.Kimondottan diab ügyben.Hízelgő számomra.Teljesítem.:)






Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése