2014. november 4., kedd

Esti edzés után

....."katasztrófa"volt..
Merthogy edzés után írt sms-t M.Alacsony az érték,nem tudsz hívni,most indulok.(21 ó Ferihegy)
Na jó,hát írt,rendben,21 50 re hazaér a busz-bevált gyakorlat,nyáron nem egyszer leteszteltük.
Igenám,de M nem jött,22 is elmúlt már....
Akkor ilyenkor mi van?

P alszik az ágyában,hisz 22 óra elmúlt már jóval,én is zuhanyoztam,tehát pizsiben.Ha keresnem kell Ferihegy és az otthonunk között,az nem kis terület amit BKK val be kell járni..

Végigzongoráztam.
Nem egyszerű percek ezek.
Végülis tettem be pótvacsit,gondoltam én-kibírja.Hipós van nála,tehát megoldja.Igen-igen,de edzés után szinte 1 órával kezd zuhanni a vércukor.Edzés után úgy 25 ch-t is bepakol-de ennyi nem volt nála.Mindig itthon eszik még ch-t értékfüggően.

Nem jött.
Iszonyat érzés.Tudva,hogy alacsony cukorral kólicál.

A buszon felejtődtem.X helyen még tudtam-mondja ő..de itt valami kimaradt.Továbbmentem.Fáradt voltam......Visszagyalogoltam.

Te jó ég,ott behipózott azon a részen.Egyedül 13 évesen éjjel a buszon.

Nos,hazaért,mért és evett.
Megoldotta.

Most ez szerencsésen végződött.
Egyetlen dologra kell megtanítani a diabost:lélekjelenlét.
És még tudni elcsípni amikor kezdődik..-bár itt nem volt mit tenni:mivel a pótvacsit már edzés előtt megette-mondta M.
Kérdeztem:miért????????????
Mert éhes voltam-volt a válasz.

No komment.
Kamasz tinédzser diabos.
Túlélni kell nekem is.Ennyit tehetek.

Ki irigyel?????
Most dolgozni indulok.
Onnan ébresztem a diabos gyerekemet,fél 7 kor.Telefonon.És megkérdezem a vércukor értéket így éjjel után.
S elindítjuk a napot egy rövid konzultációval..

Nos,most ki irigyel????

2 megjegyzés:

  1. Teljesen kirazott a hideg. Csak azert tudtam, hogy jora fordult, mert irtal!
    En biztos nem irigyellek, de sok erot kuldok es kitartast! Orulok, hogy Rad talaltam, bennem is tartod a lelket!
    Puszi, Bea

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Mert azért vagyok kedves Bea!!!!És az erőt köszönöm!!!!!!Mert ha adsz,azt visszakapod!És most ez történt!

      Törlés