2014. november 8., szombat

Nick Vujicic - Remény

Szörnyű napom volt....de valahogy-vonzás törvénye értelmében-hallómezőmbe keveredett Nick-dala.Pár perc..megnéztem.És sokkal-sokkal jobban lettem.

Egy óra múlva...

Üzenet jött egy embertől,hogy ő össze van törve,nem tud haladni..és kész van..

Írtam neki,hogy hol találja Nick dalát...

1 órára rá írt.
Nick hatására megcsinálta azokat a dolgokat,amiket amúgy képtelen volt megtenni.

Varázslat,ennyi.
Sikerült.

:)

Sweet-gyerekeim is látták a klippet,egyelőre nem tudok beszámolni...de ami késik....
Használni fog.
Nálam is használt.

Hátha nálad is..
Próbáld ki!
Óriási energia ez a fogyatékkal élő ember.
Csak egy picit..csak egy picit nézd meg a karodat,csak egy picit nézd meg a karok végén a tenyered,az ujjaidat,s ugyanezt a lábadnál is tedd meg!

Látsz,érzel,mész,tapintassz,szagolsz és?????
Na ez az ajándék.

És mehetsz tovább.
Már mehetsz.
:)

Én a fiam meccsére.Felkészülten,inzu-pakkal,szénhidrátokkal...lábammal...és a kezemmel,hogy lelkesíteni tudjak.Bizony,ajándék sokminden.
Szép napot mindenkinek!Ragyogó vércukorral!!!!

1 megjegyzés:

  1. P megnézte velem ezt a kisfilmet.2 napra rá...."gondoltam a filmre Anya,és ...."-kérdeztem és segített?A válasz "igen"volt.És Nick motivált rá?"Igen"volt a válasz!-én mint szülő büszke vagyok magamra,hogy utat adok a gyerekeimnek és mégbüszkébb,hogy ők elkezdenek járni ezen az úton!!!!!

    VálaszTörlés