2014. november 18., kedd

Syma-9.Diabetes Világnap

Egy kedves kép..
A 9.Diabetes Világnap bloggereivel,legyen ez az indítás..

Már volt aki rámírt,hogy nem lesz beszámoló a Világnapról???

Egyetlen ok amiért eddig nem írtam:nem volt rá időm.

Képekkel teszem most is,a kezdeti nem akarok elmenni-ből a végére azért egy jó nap kerekedett.M már közöl,és kivitelez,javasolni nehéz neki és erőltetni dolgokat meg ..reménytelen.A 10. Világnapon nem tudom mi lesz,várom a döntését.
P annál szívesebben,aktívan készült a Napra:)

Leginkább a háttér a lényeges a 2 képben!!!

M bánhatja,hogy nem kék-karikázott...(nem akart)...

Én inkább pozitívumokat emelnék ki a napból:)-bár valóban az idős korosztály piknike is lehetett volna:)-de a gyerekek-nek ez földi paradicsom volt,mert igen jól szervezetten leköthetőek a gyerekek egy ilyen nagy helyen.És szép munkák születtek!!!Nekem ez nagyon tetszett-mivel pedagógus szemmel is néztem.
A Blogger találkozó...Röviden:jó érzés lehetőséget kapni 9 ember mellett...Egy Országos Rendezvényen..ahol egy a cél!Boldogság volt!!!!!!










A bloggerekkel is jó volt picit egy légtérben lenni és beazonosítani,hogy melyik blog mögött ki áll!Én köszönöm a lehetőséget és azért kaptam annyi erőt most,hogy tudom:írom tovább a blogot!

Volt salátázásra lehetőség.

Volt mókázásra lehetőség...(Kolompossal)

Vércukor csökkentésre is volt mód:)

Persze én sem hagytam ki.



Látnivaló is volt bőven:)

Lehetőség a játszásra:)

A Diabetes-es séta alatt esett az eső,de sokan,együtt,célbaértünk és:

Repültek a Héliumos lufik:)

Esti ereklyével tért haza P,az X-Faktorosok koncertje után.

És este lett...

M a séta után hazament egyedül.Ebédre otthonról palacsintát vittünk,ez már nálunk nem is téma hogyan oldjuk meg.
Este a vacsoraasztalnál M felkínálta a régi játékunkat:Kinek mi tetszett a legjobban a mai napban?És a kinek mi nem tetszett a mai napban?-t.
Hosszú ideje nem eszünk együtt,a sok rohanás miatt és néha M ebédje vagy azonnali vagy várni kell....és így most,hogy együtt sikerült enni így tudtunk játszani.
Végkimenetel:pozitívan jól sikerült a nagyon nehéz elindulás után a nap.

Nekem a legjobban az tetszett,amikor a bloggertalálkozón...ugye sokáig egyedül ültem ott Sweetmamiként és hallgattam a többieket.De egyszer csak M leült az éppen mellettem egyetlen üres szabad székre az előadás közben:)
Na itt éreztem,megtört a jég:ÉRDEKLI!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Boldog voltam!

Még mikor a Csarnok felé mentünk egy Anyuka és Lánykája jöttek utánunk..hallgatták az interakciót miközben M menekülési útvonalat keresett a Napra a metró felé,mentő láttán még morbid verziót is felvázolt...aki olvas azért ismer a stílusról és megszólított:Sweetmami????Na itt is valami megérintett.

És olyan is volt aki csak ennyit mondott:Olvaslak,Szegedről.....Most mondjam?Jó érzés!

És a Nagy Bloggerek között lenni,szerepelni...is nagyon megtisztelő.

KÖSZÖNÖM!!!!!


Készülés van ezerrel:P szavalóversenye,M vasárnap meccsezik,P-át meghívták tisue-fellépésre egy rendezvényre,napi edzésekkel kivitelezhető egy ilyen atrakció ugyebár-kendőn lógni x méterről lefelé:)-és ami engem illet:nem unatkozom.Lényegében annyi:hiába lett meg a várvavárt mosógép nincs sok lehetőségem elindítani,mert mindig van valami:)

Hazaérkezett Kanadából Kungfu,a világutazó kis műanyag kabalafiguránk.Ma vettem át a postán,majdnem 1 évet töltött Canadában...Most is van ígéret utazásra és tervezem,hogy diab szálakon is utaztatom majd picit.Ha cukorbeteg vonatkozásban bármi ötlet felmerül-hová utazhatna Kungfu..vagy esetleg te magad diabeteses vagy és elutaznál vele valahová-külföld is-egy-két fotóval megspékelve..akkor várom a megkeresést és bejegyzem a facebookos Kungfu világot lát albumba.(név és cím anonim marad a fotón elég ha Kungfu szerepel és az adott ország nevezetessége,de ha te magad is rajta vagy szerintem úgy az Igazi!)

Kanada.

Jó vércukrot mindenkinek!






Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése