2014. december 11., csütörtök

1 hét oldd meg!

Egy orosz fotográfus fotói.Erkélyéről.Letett egy gyapjú anyagot az erkélyre,Led fénnyel megvilágította és macrofotói ezek lettek a hópihékről.Mindegyik más,nincs 2 egyforma!!!!.....Gyönyörűek.





..mint mi emberek,nincs 2 egyforma és mindenki valamiért gyönyörű...

Karácsony közeledtével...Szép gondolatok,és figyelem a nagyvilágra.

Ugyanez nem mondható el a diabetesre most nálunk.
Picit sok lett az,ami engem érdekel,őt nem.Én betartom(számolok),ő nem.Én éjjelezem,őt nem érdekli,én kikönyörgöm-ő nem szedi-pl vitaminok-,próbálok diétás ételeket,ami pfúj most nem kell.És igen sok krízis 200 ft elhasználódik a nem,nem most nem kell ebédekre.És amiről még nem tudok.És még nincs karácsony,de az 500 g-os diab szaloncukorból nincs 1 db-se.Karácsony ide-vagy oda,picit leálltam.
Se a vásárlásba nem segít,hogy mit..az elhozatal más dolog és az állandó menetel is..Mindig én megyek...Picit(nagyon)sok ez így nekem.

Ha hipó van jön a mérhetetlen bepróbálkozás a gabonapehellyel és a túlzások ch-ja lista.Igenám,de felviszi a cukrot és zuhanás kezdődik.

El-fá-rad-tam.

Külön szekrényt rendeztem be a csak az ő ételeinek,kekszeknek stb.Mindig van választhatóság,még hónap végén is arra törekszem neki legyen.

Drasztikusba mentem át.Nem készítettem a sulira kis étkezéseket,semmit,nem pótoltam a hipósát a sulira,krízis 200 ft-ot pótoltam megint a megbeszélt helyre mert nem volt ott,és bizony nem vásárolom meg a szeretett Update Nutit,vagy pl most nem eszik majd Norbi müzlit és szerencse vagy nem,de a közeli Dieta Centerben elfogyott a diab szaloncuki...De sajnálom!

Meginni a Hugi betegségére használt kólát,ami gyógyszer jelen esetben?(hányásra,hányingerre aranyat ér a kóla)-amúgy haszontalan lötty szerintem.

Ó,te jó Télapóapó!
S.O.S!!!

Ui:Tegnap a facebookon rámírt egy hölgy,hogy esetleg nem én vagyok az..akinek dietetikusként segített már?Egy diabos bloghoz írtam kommentet és ott fedezett fel.Erre mondják:kicsi a világ.És pont sok-sok kérdésem lesz E-hez,mivel összeomolni készül a diéta nálunk.
S lám,vonzás törvénye.Ki se mondom és máris jön a segítség:)

Ezt a nem csinálom meg állapotot téli szünetig tartom fenn.Vélhetően most annyira kamaszkorát éli az Úr,hogy nem olvas Sweetmami blogot....így ez a terv,1 hét önálló élet a diabbal.Meglátom mire megy vele.Hűtőben Inzuk vannak,patront tud cserélni és a hipóscsomagok is készen csak dobozkájába kell tenni,krizis 200 ft-ok vannak a konyhapulton minden eshetőségre.(Megmondtam neki,hogy csinálja,tehát tudja,hogy neki kell,így elvileg időre tud majd mindig enni)

Óriási kockázat,de meg kell lépnem.1 hete van.1 hét múlva beszámolok mi történt.

Szép napot mindenkinek!Jóóó vércukorral.

Ps:P beteg,na őt most ki kell szolgálni,a hányás erőtlenné teszi a nem evő gyereket.Ezért fontos,hogy jobban egyen és vitamin is kell.
Ebből neki csak a citromlé jöhet szóba.De mivel lúgosít:örömmel adom neki!


2 megjegyzés: