2014. december 13., szombat

Karácsonyi készülődés

Nagyon ötletes egy kisétkezés,10 ch.M kinevetne-még a kreatív gondolatot sem díjazná...De!Biztosan sokan nem így éreznének,így nekik küldöm ezt most!Hátha..öröm lesz tőle:)
Zabkeksz?Nekem mindig jöhet,most az általam készített kókuszzsíros csokidarabokkal....hát..ízletes:)

B.Alexandrától csentem a receptet,a szilva kinél mit vált ki,számolva szerintem igenis jöhet!





A beteg P...utál mutatkozni ilyenkor,inkább a résen.Már jól van szerencsére,és minden a régi.

Téli reggel Sweethomeban,nagyon-nagyon szép volt!



És???Tadam.Mai szerzemény,nagyon olcsón egy vegyes ajándékboltból.Atyaég,ezt akartam és nagyon érdekes volt az út ahogy odajutottam.Feladat adott,csokikanál gyártásba kezdek!

Ja és persze csoki bonbonokba...
Egy nagyszerű fotós-én szeretem a fotóit a facebookon-és micsoda karácsonyi fényeket varázsolt nekünk ide,én meg küldöm a vidéken élőknek is és bizony néha elég csak kinézni,szétnézni,észrevenni...és máris minden szebb és jobb,és jelentőséggel bír.Mint most  ezek a fények.Jó készülődést minden Sweet-Anyának,Apának,Nagyinak,Nagypapinak és aki valamivel gondoskodik arról,hogy sweet lehessen a karácsony:)
Ez meg a gyerekeknek egy sweet-ötlet papírtányérból:)
Boldog karácsonyi készülődést!!!!!!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése