2015. január 19., hétfő

Megint főzöcskéztem


Kukucs...kb ennyi amit a diabért tehetek.Figyelek,javaslok és viccesen teszek-veszek.Ó jaj,a napokban is:17.6-os érték kis étkezés előtt.Persze az előző kis étkezés megvolt..Igenám,de dupla-vagy tripla???-annyi ch bevitellel.
17.6-mutatja felém a vc mérőt és nincs meglepve.36 g diab darált keksz és x gramm tuc keksz és még amit nem vallott be-grammra tudta,de nem számolta ki ch-ra nézve."Éhes voltaaaaaaaaaaaaaaaam"-jött a válasz.Pótvacsira se ment le,csak 13-ra.Na ez az ó jaj-érzés/em.

Amúgy olyan nagy gondok nincsenek.Most megint Norbi csiga a kedvenc....zsp-ből,azaz zsebpénzből mehet ez is jó cukornál.A kutyafáját az Update csigának.Olyan jóízűen eszi,szereti.Én meg nem megyek bele az üzletpolitikai oldalába,hát egye néha:)

..amikor reggel felébredsz..és gondolkozol mit kéne enni.....:



ezt járom körül picit hamarosan,ki mit reggelizik..mert bizony fontos hogy és mivel indul a nap.
Találtam.Egyelőre nem eszik,de nem adom fel!

Mert a brokkolikrém leves már finoman tálalható nálam is:)-én eszem.A levesgyöngyöt alternatívának gondoltam,7-9 ch-ra nézve.

Répa tortám.

Hm,isteni-mondta mind2 gyerek.Egyelőre elkevertem a receptet,nagy lakásátalakítás van:)De amint meglesz máris megosztom,mert nagyon fini valóban és muffinként is kitűnő lehet:)


Őrületes Nózi.Vízszintesen mászik,lóg mint a denevérek.

Ja,aligha mediterrán étkeken élő,a salátát is csak szagolja.ÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁ,már a Hörcsög is kezdi....Igazi Figura az is,pláne éjjel...

Ronda és finom,zserbó golyó,ha jól emlékszem  Kakukkfű-től a recept,de persze a Répatorta mellett a receptje-így majd egyszer azt is posztolom,ha előkerül:)Ez utóbbi egyelőre nekem ízlik,fanyar dió íze nem mindennapi,de 6.45-ös ch-ja miatt nekem kitűnő napi nasi.


Már régen voltam könyvtárban.Ez a napi extratipp eszembejuttatta:hasznos tényleg csak pár sort olvasni és máris tudatosabban élhetünk:)

Hétvégén meccsezés,addigis napi edzések M-nak.Ez az ami kordában tartja a vércukrot!Olvastam diabos közösségi oldalon,hogy mennyire zavaró másnál pl egy mindennapos tesi a suliban,vagy mennyire nem megoldott az edzések előtti,alatti,utó...ch bevitelek.Hát én nem tudom:M annyit mond ma tesi,sulis kosár és esti edzés,mindegyikre kb megvan mennyi ch szükséges,általában +10ch.Nincs gond a tesin,nem volt gond + 1 óra foci vagy kosáredzés a suliban és a kemény versenysport sem okozott még nem korrigálható hipót,általában jó értékekkel zár sport után.Talán kitapasztalja mindenki mikor mi az amit enni kell,kell-e enni és hogy mit.M szerencsére ismeri a szervezetét.Kb tudja mikor mit bír el,és már majdnem érzi a magas értéket is.A hipót simán megérzi,a magasat csak sejti.Leginkább kekszek vagy Ela nápolyi az,amit edzések előtt visz magával.10-11 ch.És a folyadék csapvíz mostanában.(nem ásványvizezik,mint egy időben).
És azért itt jön be,hogy kamasz már.Lényegében már önellátó tudna lenni,egy kisebb iskolás,ovis még aligha érzi,tudja mikor milyen mozgás mit vált ki.Erre jó a jó szülő!Néha csak megkocogtatnám némely szülő hátát -mivel pedagógus vagyok,hogy mi az a terület ahol figyelmet kéne kapjon a gyermek!Sokan nem tudják mekkora nagy ajándékuk van:az egészséges gyermek.Ha meg már baj van,akkor viszont figyeljünk nagyon és tegyünk meg minden olyat,hogy könnyebbé tehessük a Gyermek életét,ezáltal nekünk Felnőttekenek is könnyebb lesz a mindennapi élet.A diabos Szülő-amint diabos lesz a gyereke egy plusz képességet is szerez azonnal:diablátásmód.Na ezáltal lesz 100 szemünk és olyan nyitottak a világra,hogy aligha vesszük komolyan a nehézségeket,egyből cselekvőképesekké válunk:)

Csodajó vércukrot Minenkinek!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése