2015. január 3., szombat

Sweet-Yoda...



Yoda.

Édes pofija...

Tavalyi karácsonyon...Mára nincs velünk többé.


Yoda majdnem 2 éves volt.A mi mediterrán étkezésű hörcsögünk.
Hiányozni fogsz!

...



"Nem vagyok én Rubint Réka..."-de azért segít.Többek között már kiméri az összetevőket,sőt számológéppel ch-t számol és érdeklődik,ami nem utolsó.

Talán nem lesz bonyodalom,hogy így közlöm a recepteket.Bár a szerzői jogokat sem árt figyelembevenni,ha már posztolunk,vagy némi gasztronmiát próbálunk megosztani másokkal.Így erre mostantól jobban ügyelek.

Ez lesz a következő...Leginkább én eszem,de idővel biztosan átszoktatható kis környezetem is:)-Egészséges sütik &nasik kiadványból másoltam a recepteket.

M kételkedve csak annyit jegyzett meg reggel Yodával kapcsolatban:"az nem lehet!".P egyből érzékelte az eset súlyosságát.Egyensúlyra törekedve délután állatkereskedésbe megyünk,csak így enyhíthető a fájdalmunk.




...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése