2015. február 9., hétfő

D-verzió a cukorkezelésben

Akár már így beszélgetünk M -nal....
Mióta magas a cukor.....már-már a humor jön be csak igazán....Ingerült az ember,ő is ,én is...

Beszéltem a kórházzal,hívtam a helyettes Doktornőt..már nem volt bent-du 4 kor tudtam ezt megtenni,mert szerettem volna M iskolai állapotát is tudni....
Mindenesetre A B és C variációt kaptam.Feküdjön be beállításra,szigorú ch bevitel-eddig is így csinálta-és a harmadik adott inzu mellett is ch csökkentés de akkor nincs inzu egység felfelé.Igazán ezt most nem tartom kivitelezhetőnek edzésnapokon,sulinapokon.

Reggelre kaptam egy sort a Doktornőnktől és elnézést kért de nincs folyamatosan net közelben.Segélyhívásom óta 6-7 nap telt el...

Írt nagyjából egy értéksort ami elvileg jó lehet az értékei alapján-azóta eltelt már majd4 nap,hogy fotóztam az értéket és emaileztem.

Szerintem D verzióban emelés lesz és Lantus is-a Doktornő is írta az 1 E Lantust estére pluszban.Úgyhogy galibát én sem okoztam a gyereknek önként emelésemmel.

Beindult a betegség utáni mozgás-ami szerintem nagyban okozta a magas cukikat-reménykedem,hogy helyreáll...igazán az ereknek nem jó a magas vércukor.És a szövődmény tulajdonképpen ettől lesz majd később.Én ezért tornázom az ügyön....és fogok is ezután.

Azért rendes volt a nővérke a diabeteológia telefon vonal végén...És csattanó.simán emlékezett M ra,a kosaras fiúra..aki csibészesen mély nyomokat hagyott benne osztályon fekvése idején...(Na igen mikor mentem látogatni a 3 fiú a kórteremben 18-20-as cukorral vergődtek fiú szagban és a nővérek igencsak csúnya szemmel néztek rám azon a reggelen érkezésemkor)Én csak egy wifi-kódot adnék a kamasz fiúk kórtermébe..és nyugisabb éjjeli műszakom lenne.

Ma nulladik óra M-nak.Minden fél órával előbb lesz a szúrás,a reggeli...Nos,ez ám az állítsd be a cukrot ha tudod történet!!!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése