2015. február 21., szombat

Diabkuty 2.

Osztályfarsangon.Superman és Segédje.Nehezen,de ráállt M a feladatra.És mit szóltak a Többiek a kutyához-kérdeztem.Aranyosnak találták-mondta.És mosolygott.

Hm,a mindig sarkalatos dolgok.Én kókuszgolyót készítettem.Eritritollal."Azt mondták a többiek nagyon finom volt"-mondta M.Tehát ő nem cukimentes sütit evett:)))
12.8 volt a 18 órás értéke.Az esti 21 órás 6.4.Nos ez a profizmus.Rendben tudja tartani,mivel mozgással kompenzál.Ja és Diabkuty.Vc stabilizáló hatással bír.Én mondtam.Ilyen cukrokat látni,csudijó értékek születnek a héten!
P viszont babusgatja,fürdeti-imitál-a Kutyát.Már megjegyezte:"Olyan aranyos ez a Kutya"-P-ről tudni kell:kutyabolond.
Persze jövő héten postázom Diabkutyát,a következő Gazdájához!
Ilyen csodaszép az idő a vendéglátóknál,

az értékek..jók!(bár lesz egy exrtém..jaj,nagyon fogjuk az időre:)
Érezte,de annyira nem volt elfekvős....ez az eddigi legalacsonyabb értéke.Diabkuty nem is merte megnézni!!!

A Hörcsöggel incselkedett inkább.

Nézelődött.



Büszkén pózolt.

Ellenőrzött.

Sütött.

És locsizott.

...


Hm,sütiiii

Zebracsíkos kuglóf...



P-val egész napos játék!



Esti Diabkuty árny-játék:)





Vidd haza a szeretetet-c játék.

Diázás..P olvasni gyakorol,Diabkuty is ott!


Barátokkal.

M 21 órás értéke:5.8.
Diabkuty tud valamit,talán haza se engedjük?????

Holnap is lesz kaland.
Jó vércukrot mindenkinek!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése