2015. február 22., vasárnap

Diabkuty 3.-Sóbarlang

Megérkezett a Diabetes Junior különszáma.A Szerkesztőség kedvessége.Köszönöm!

Kellőképpen érint/het egy óvónőt-mivel az vagyok.


Mi...)


Nagyon jó könyv volt nekem a kezdeti időszakban!!!!



És akkor jöjjön a mai esemény.

Sóbarlangban.nagyon csudijó levegő volt 45 percben!


Sweet puszi a sós falak előtt...Szerintem jó eljutni ilyen helyekre.Ráadásul a felnőtt belépő levásárolható több boltban is ott a plázában.

Horányijulis frufru-val pózolós...De hol van Diabkuty????

Hát itt vaaaaaaaaaaaaaaagy????

21 órás érték 8.3.Diabkuty,te tudsz valamit!!!
Ma a gasztronómiát nem fotóztam,bűnözés volt...De lám,teljesen határok között!

Nagyon ötletes ez a Diabkuty történet.

Sweetmami "koboldja"úton van éppen egy családnál,ő Kungfuka a műanyag mekis figura aki már számtalan országot bejárt és kalandjai nem érnek véget.Még lehet egy közös fotóra össze kéne állítanom Diabkuttyal,mert éppen Budapesten tartózkodik Kungfu is.(...)

És az oviban is van egy plüss süni,aki hetente útrakel egy naplóval-már évek óta-és a jutalom vislekedés eredményeképp a szülőkkel/gyerekkel tölthet egy hétvégét,naplóba jegyzetelve mi történt,kalandok,egyéb,fotók.

Nagyon ösztönző a gyerekeknek/Szülőknek már,kipróbálható,szívből ajánlom!

És Diabkuty hetente Vendégségbe megy..kimondottan élveztem a vele töltött időt és a gyerekek is!M is rászánta magát-bár ő azt szereti ha ő a diabosságával a külömb,minthogy ő vegyüljön el sok diabos között.

Jó vércukrot Mindenkinek!!!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése