2015. február 13., péntek

Más út

Más gyereknek ez az útkeresés a játéka...Az én fiamnak egészen más a napi útkeresése..
Konyha,mert enni kell!
Ágy,mert iszonyú fáradtság van rajta..

Bolt,mert mindig kell ch...

és a pálya,mert ez az élete...

Nagyjából ennyi és a net hálózat...

Ismételt 2.6-os érték...,a suliban 2.7-es érték amit elmondása szerint nem érzett.Már visszavett az Inzun és így is belefut a hipóba.Intenzív a mozgás és ezt idézi elő.A sportolóknál nehéz beállítani-mondták ezt a napokban a kórházi osztályról..


Kókuszos alig ch-s csemege.
  • 1 natúr sajtkrém-tömlős
  • 100 g kókusz
  • Eritritol ízlés szerint
  • pici vanilia
  • én a forgatáshoz a kókuszt megpirítom
  • a közepébe egy db mandula kerül
Raffaello utánzat..szerintem nagyon finom!




  • Csöröge fánk:500 g liszt
  • 1 tejföl(2 dl)
  • 6 tojás sárgája
  • 2 ek rum
  • 2-3 ek Eritritol
Összegyúrni,pihentetni fél órát a tésztát és sütni.Én kókuszzsírban sütöttem ki.M szerint és P szerint is isteni!!!És jómagamnak is ízlett.Én 3 db-ot ettem meg Nagyi-féle sárgabarack lekvárral.És jóllaktam!

Sárgabarack lekvár cukor,minden nélkül.Száraz dunsztban eltéve.Üvegből kinyitás után Eritritollal édesítem-darált-és kiváló lekvár a gyümölcs ch-jával számolva.


Ezt csak találtam,még nem próbáltam.Amint tudom és kedvem lesz megpróbálom.Hátha valakinek segítség lehet.

Már-már maradinak érzem magam a diabetes terén.Mindenféle-pumpás-történetet olvasva csak nézek mi lehet az.M nem szeretne pumpát és én még plusz költséget sem tudnék bevállalni ennek finanszirozására.marad a pen.Viszont ezzel merevebbek a napok,órák...minden kiszámolt,idő és ch is.Egyelőre tényleg nem tehetek mást,mint a megtanultak alapján tenni a dolgomat és egyengetni M útját.Újat nem tanulok csak rengeteg tapasztalaton megyünk át közösen.Ilyen hullámzó betegség nincs mégegy a Földön.
Empátiából megbuktam a héten.Mondtam,hogy én ezt nem nézem.Pánik is megjelent nálam a 2.6-os értéknél,ami annyira nem jellemző rám.M is kimondta a héten:"ezt nem lehet így csinálni,és így élni"-és megevett egy tál gabonapelyhet számolás nélkül.(hipókor)

Az éjjelezések kifárasztanak mindkettőnket.
Lesz majd jobb is!
Délután M-t felkérte az edző..a nagyok meccsénél lesz segítő!És azt hiszem ezek lendítik túl,hogy hajrá..csináld!

Jó vércukrot Mindenkinek!





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése