2015. február 19., csütörtök

online diabetes konzultáció

Ez egy vicces telefonos kép.

Ami velem történt nem vicces telefonos történés.
Éppen -munkaidőm lejárta után-de amikor még nem tudtam hazaindulni egyéb okból telefonon hívtam M-t,hogy rendeztük a diab-vacsit,hogy meglegyen,jó legyen..mert nem értem haza elkészíteni.....a Főnököm éppen rámnyitott és nem közölt fontos információt velem.-de megtette másnak,aki nem illetékes a dologban,mert hozzám nem tudott szólni,mert telefonáltam.

Diab ügyben!M-t hívtam,s mégis kellemetlen helyzet.Este 22 órakor ér haza edzésről,reggel 7 30-kor indul el suliba.Elvileg én felelek érte,a a diabért is még évekig.Vannak nehézségek,vannak helyzetek,de egy percig sem hinném,hogy hibázok ezzel,amíg bármilyen módon a diabos élettel összefüggő dolgot teszek.Csak jó,hogy már online is tudunk diabetesül M-nal!Zárójel bezárva.Pont.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése