2015. március 2., hétfő

Diabetes kontrollon

Még a tissue-s napon készült,mikor nővérem elkísérte edzésre a P-át...Az alig eszegető gyermek...s lám....mert ő így él.Ennyi.


Óriási dícséret a tanárának(Zs.nak)és K.néninek aki a baletten megalapozta neki mindazt ami ide is kell!

Ennyi.Este 21 ig van edzésen,9 éves.Én azt hiszem valamit valamiért!

Bolondozik anya-írta M a kép alá amit fotózott...,a peronon felejtett Mekis ebéd története????..mert itt még megvolt:)
Diab kontroll után.Valahol méregből engedtem a csábításnak.Mivel azt mondta a Doktornő,hogy jaj,mennyit hízott M.Igenám a napi edzésektől izomra nem hízhatott????Na és persze kikaptam-én mint szülő-miért nem hívtam fel a Doktornőt a sorozatos hipók miatt.
Elmondtam neki,hogy pár hete hívtam még a kórházból-mikor P 5 napot bent töltött kiszáradással az őrzőben- kétségbeesve a magas cukor miatt.Ott megkaptam,hogy :
háziorvos!

Elmondtam a Doktornőnek"nem mertem már hívni",megpróbáltam én uralni a helyzetet.

Amúgy ez is van.Nem számíthatok másra,tényleg csak magamra/magunkra.

Merthogy veszélyes ez a hipózás.-mondja nekem a Doktornő.
Hát elmondtam,hogy a 2.2-es nem volt mindegy....

És ennyiben maradt a beszélgetés.

Nem morgás és semmi extra.Levették a vért.A haemoglobin függvényében 1 nap vagy 1 hét bentfekvés nyáron...
...egy kávé..és máris eloszlattam a méregfelhőket magam körül.Várom a hétfőt amikoris kiderül a Haemoglobin és a nyári sors.

A diéta újratervezett lesz a fejemben és segítséget fogok kérni újra.E-től,aki az elején is sokat segített nekünk!És sportolt is,tehát képben lehet mi a hízás és az izomra "hízás" között.Ezt nem nézik a kórházban,hogy ki miért gyarapodik súly terén-Séma szerint ennyit mutat a mérleg és akkor máris kalóriamegvonás.Attól félek ha megvonok kalóriát M-tól akkor a sport rovására megy.na ezért fordulok segítségért.És még azt nem értem miért nincs egy team akihez ilyenkor lehetne fordulni ott a kórházban?????10 perces kontoroll-ba hogyan?-és mi fér bele???

Kb ez lehet M-nál ami picit hízáshoz vezethet...Vicces kép,de M is szereti a focit,fanatikusan.Na igen azt ülve jó nézni:)
És megint morogtam picit a kontroll miatt de igazolványképemmel nyugtázom:soha jobban nem lehetnék!És nemhogy lehangol,inkább tettekre sarkall és hajrá diabetes!-nem fogsz ki rajtam:)
...


Jó vércukrot mindenkinek!





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése