2015. március 13., péntek

Kakaóscsiga




Most nem is megyek bele részletekbe miért nem írok gyakrabban,miért van így és miért nem lehetne másképp..mert nem erről szeretnék írni!

Történt,hogy egy kedves ismerősöm ma megemlítette,hogy eszébe jutottam egy pékségben:)
Ma ugyan én is vettem egy kakaóscsigát,mert éppen M kedvence és éppen az alacsony cukik miatt éppen engedélyezett szénhidrát...Persze a legcsokisabb közepűt-már ismernek a boltban az eladók!

És erre ez a történet,hogy valakinek a kakaóscsigáról én jussak eszébe....????(...)Nem is a diab kapcsán,mert már régebbi történet,de én azt mondtam neki,hogyha odaadom a kakaóscsiga közepét valakinek,akkor az azt jelenti kedveled/szereted őt.És eszébe jutottam.....

És igen,a csiga közepe ekkora jelentőséggel bír.És megkérdeztem az illetőt:és odaadtad a kakaóscsigád közepét???Nem-mel felelt.(...)

Hát tégy egy próbát és nézd meg ki osztja meg veled a kakaóscsigád közepét??????A legcsokisabb részt ugye:)

M esetében 100g kakaóscsiga 8 ch.Tehát ha felkínálja a csiga közepét,szénhidrátot veszít....és mással kell pótolja.Eddig még nem sikerült pótolni mással,a csigaközép őt illeti-a diabosok micsoda mázlival bírnak!!!

De ha nem vagy diabos..igenis kínáld fel a csigaközepet!-a szeretet jeléül.


Hogy mi a szeretet???Hát kakaóscsiga közép!:)))))

Figyelni fogom ám!:)

Jó vércukrot mindenkinek és mindenkinek minimum egy kakaóscsiga közepet kívánok!!!!!!
Ui:Kedves G!Neked itt küldöm szeretettel a csigaközepet!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése