2015. március 6., péntek

Önzetlen segítség

Már van ilyenem.Chat-kávé.

A diabetes is egyfajta időtöltést kíván meg tőlem.Igen jó,hogy van lehetőségem chaten diabetes-nyelven beszélgetnem.És végtelen hálás vagyok-amit máshol nem is tapasztalok ennyire-,hogy önzetlenül szinte azonnal segítség érkezik diab ügyben ha segítségért fordulok.Legutóbb:H. L .A.bővebb tájékoztatást írt a sporttal kapcsolatban.Csak hálás lehetek.M még nagyon ácsorog egy helyben,de már itt a diabban is voltak változások nála amire ő jött rá,és később ő kért dolgokat..mégis szeretné.Talán most is így lesz!Én adok neki időt!

A minap a villamosmegálló előtt este edzés után hipózott M."Láttam a villamost,de nem szálltam fel,letettem a táskám,mértem és bepakoltam minden ch-t ami nálam volt,hogy hazaérjek..."-ez is egy megoldás és még egy optimális opció 2.7-es vércukornál.

Na ezért kell szakszerű segítség.Mivel a kórház passzolja a dolgot,nem is értem miért..így kezembe veszem a dolgokat.És hálás lehetek a sok önzetlen diabos tanácsért!Köszönöm!

Jó vércukrot Mindenkinek!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése